Avatar billede itry Nybegynder
16. september 2001 - 12:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Macafee vil ikke...

Hej folkens
Jeg skal have installeret nyt virusprogram og har problemer med at få smidt mit nuværende program: Macafee ud....jeg går via tilføj/fjern - markere som normalt og trykker \"fjern\" Der kører en \"uninstall shield\" som der skal...men derefter sker der ikke mere, her burde guiden jo starte op...men jeg ender bare i tilføj/fjern igen!!!! og der er ikke \"uninstall program\" i \"programmer\"....kan møget ligge i Dos? (Macafee var med som \"trial-version\" da jeg købte min pc.
Er der en venlig sjæl med et par bevingede ord? :-)
Vh Itry
Avatar billede steen_hansen Forsker
16. september 2001 - 13:00 #1
Nu kan forholdene være mange på din pc. Er den sund og rask, eller trænger den måske til re-install?

Jeg ved ikke med trial-versions, men McAfee virker perfekt på arbejdet. Også uninstall.

Hvilken pc og hvilket styresystem har du? Prøv først at rydde op i Temp-mappen (slet indholdet), kør en Scandisk uden overflade-scanning, genstart pc\'en - kør ind i fejlsikret tilstand og genstart herefter pc\'en, så du tvinger den til at indlæse alle drivere igen. Forsøg så at fjerne McAfee igen.
Avatar billede goulduck Nybegynder
16. september 2001 - 16:22 #2
Prøv at reinstallere Mcafee og så fjerne det igen...
Avatar billede slasher Nybegynder
18. september 2001 - 14:47 #3
Find ud af hvilken sti programmet ligger i.(Det er sandsynligvis C:\\program files\\macafee eller noget lignende.) Gå derefter i en dos prompt, og skriv:
deltree c:\\program files\\macafee eller den linie der svarer til der hvor du har programmet liggende. Så skulle det hele være væk, dog ikke det den måtte have lagt i REGKEY.
Avatar billede itry Nybegynder
19. september 2001 - 10:25 #4
Tak for hjælpen :-)
/Itry
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. september 2001 - 22:18 #5
Nok ikke måden jeg ville gøre det på ... men hva fan\'...