Avatar billede nkuga Nybegynder
15. september 2001 - 19:55 Der er 25 kommentarer

Logo til hjemmeside

Hej - jeg har brug for et logo til min nye hjemmeside
Logo\'et skal være noget i stil med
det på følgende side :
http://www.lykke-hansen.dk
Men da det skal være en side omhandlende web\'en osv. må baggrundsbilledet gerne være lidt mere computer relateret - noget hardware eller lignende ( kan godt lide den effekt med de små firkanter )
Vil desuden gerne have det (hvis det er muligt som en photoshop fil) og i flere layer\'s - men et til \"navnet\" da jeg nok skal ha\' lavet det om senere - men nu kan du/i bare skrive NKUGA
:)
Avatar billede michaelb Nybegynder
15. september 2001 - 20:06 #1
Jeg vil lige prøve...
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
15. september 2001 - 20:08 #2
Jeg prøver Også!
Avatar billede michaelb Nybegynder
15. september 2001 - 20:12 #3
Hvad si\'r du til: http://eksperten-test.subnet.dk/_534411.html ?

Hvad skal evt. ændres?
Avatar billede michaelb Nybegynder
15. september 2001 - 20:13 #4
Avatar billede michaelb Nybegynder
15. september 2001 - 20:26 #5
Så har jeg lavet 4 forskellige muligheder! Bare sig til hvis der er noget der skal ændres...
http://eksperten-test.subnet.dk/_534411.html

.::Michael::.

Avatar billede freefreelancer Nybegynder
15. september 2001 - 20:45 #6
Avatar billede slinky Nybegynder
15. september 2001 - 20:48 #7
Avatar billede slinky Nybegynder
15. september 2001 - 20:51 #8
Avatar billede nkuga Nybegynder
15. september 2001 - 21:10 #9
oK - det må jeg sige - der er kommet mange gode muligheder - men ikke heeelt lige det jeg søger - hvis i på en eller anden måde kunne få noget pc hardware koblet ind i baggrunden - så det bliver lidt mere computer agtigt
Ellers kunne jeg godt lide Michaelb \'s 3 logo - hvis du kunne få rettet det lidt til
og Freefreelancer - det er fedt med det kode i baggrunden - men det skal være lidt mere nørde agtigt :)
Avatar billede nkuga Nybegynder
15. september 2001 - 21:11 #10
Når jeg har set lidt nærmere på det  - så er dit 1 logo heller ikke helt dårlig
michaelb - men lidt mere pc i baggrunden :)
Avatar billede michaelb Nybegynder
15. september 2001 - 21:57 #11
pc i baggrunden?? Hmm hvordan mener du? Jeg vil godt prøve at lave det om til noget mere pc-agtigt/nørdet men hvordan mon det så skal være??

.::Michael::.
Avatar billede nkuga Nybegynder
15. september 2001 - 22:04 #12
Hvis du f.eks. ser på det link jeg har givet i starten - der har ham der har denne side - et billede af en \"dame\" i baggrunden - hvis du kunne lave noget nogenlunde dette bare med noget pc hardware - lidt asp kode eller lignende i baggrunden så kunne det være fedt :)
Avatar billede michaelb Nybegynder
15. september 2001 - 22:05 #13
O.k.! Jeg ser på det...
Avatar billede michaelb Nybegynder
15. september 2001 - 22:08 #14
Jeg er stadig i gang ;o)
Avatar billede michaelb Nybegynder
15. september 2001 - 22:12 #15
Nu skal jeg lige have opdateret billedet! Jeg skriver lige nårt jeg har opdateret...
Avatar billede michaelb Nybegynder
15. september 2001 - 22:15 #16
Så er siden opdateret... Håber du kan lide dette resultat! Ellers skal du bare skrive ;)
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2001 - 22:35 #17
nkuga> Hvad skete der med reglen om kun at have en profil herinde? (hint: clh)
Avatar billede mystical Nybegynder
15. september 2001 - 22:36 #18
Jeg kommer med et forslag imorgen tidligt...

Så vent med at dele point ud....

/Mystical
Avatar billede nofire Nybegynder
15. september 2001 - 22:51 #19
Jeg HAR kun en profil herinde : clh er en af mine venner - hvor så end du du ved det fra
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
15. september 2001 - 22:52 #20
Nofire > Der dummede du dig sgu´ hele 3 profiler hahahahaha
Avatar billede michaelb Nybegynder
15. september 2001 - 23:00 #21
Nu har jeg lavet 8 forskellige logoer som du lige kan kigge lidt på her: http://eksperten-test.subnet.dk/_534411.html! Vælg det pæneste ud og kriter det, så det bliver som du vil have det ;o)

Jeg håber at du kan lide nogle af dem!

.::Michael::.

Avatar billede Slettet bruger
15. september 2001 - 23:07 #22
haha...Mail sendt til Admin!

Sygt hvor dårlige folk er til at snyde herinde...
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
15. september 2001 - 23:30 #23
Ja det er sgu´ helt utroligt.....!
Avatar billede michaelb Nybegynder
16. september 2001 - 11:21 #24
3 profiler...?

Det var da for dumt!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
26. september 2001 - 20:11 #25
De bliver slettet nu !

Beklager den lange svartid...!