Avatar billede renny Nybegynder
02. februar 2000 - 16:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Oprette domæne på NT server

Er der nogle der kan give mig en god beskrivelse på hvordan man opretter domæne på en NT server.
Det skal være med asp og ODBC
150 Point til den bedste beskrivelse som er lige at gå til.
Avatar billede sjensen Nybegynder
02. februar 2000 - 16:42 #1
Schubert beskrev det faktisk ganske godt for 1271... i følgende spm:

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=9905

Prøv at checke det engang, og hvis du kan bruge det burde du jo nok give points til schubert (og måske lidt til 1271.. for at stille spm. og bokse med schubert om det)

sjensen
Avatar billede longlakecent Nybegynder
02. februar 2000 - 17:21 #2
renny  du kan kigge med paa min server hvis du vil saa kan du bare goere det samme  (:
Avatar billede longlakecent Nybegynder
02. februar 2000 - 17:24 #3
den er  over nettet (: saa lige meget hvor du er ville det virke  bare du er paa nettet  (:
Avatar billede hanno Nybegynder
02. februar 2000 - 18:25 #4
Se DNS opsætning på www.hanno.dk/divtips.htm

\\hanno
Avatar billede renny Nybegynder
16. februar 2000 - 13:05 #5
Det her er jo opsætning af nameserver
Avatar billede hojben Novice
07. marts 2000 - 01:30 #6