Avatar billede stofferdenanden Nybegynder
15. september 2001 - 10:26 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Disk recover - HJÆLP

Er der nogen, der kan fortælle hvor man kan købe et  program til disk-recover, f.eks OnTrack Easy Recovery.
Gerne hos en dansk forhandler.
Avatar billede foldager Novice
15. september 2001 - 10:41 #1
Producentens egen webshop (ikke dansk):
http://buyonline.ontrack.com/ecom/catalog.asp

Ellers prøv evt. dette program:
http://www.edbpriser.dk/software/software-top10.asp?ID=1404646

Men hvorfor ikke benytte shareware?
Det kommer selvfølgelig an på hvor meget du skal bruge programmet...
http://download.cnet.com/downloads/1,10150,0-10001-103-0-1-7,00.html?tag=srch&qt=disk+recover&cn=&ca=10001
Avatar billede stofferdenanden Nybegynder
15. september 2001 - 10:50 #2
Tak for hjælp til foldager.
Jeg skal forhåbentlig kun bruge det denne ene gang
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2001 - 11:38 #3
Hvorfor laver du ikke et image af systemete i stedet for og bruger et image program. Det er langt mere sikkert. Hvis der sker fejl et sted, så kan man blot lægge en frisk installation på igen af systemet.

Du sørger blot for at alle dine data ligger på en anden partition en styresystemet.

DiskRecovery kan være en stakkels frist, og er ikke altid i stand til at rette alle fejl. Imag er meget mere sikkert.
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2001 - 11:40 #4
på 5 min kan du have en friks pc, det kan godt tage noget lægere tid med dickRecovery,
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2001 - 11:41 #5
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2001 - 11:43 #6
Avatar billede foldager Novice
15. september 2001 - 12:27 #7
Tak for P!

Kharder> 100% enig mht. disk image.
(Jeg mangler dog selv et godt gratis Image-program).
Avatar billede foldager Novice
15. september 2001 - 12:30 #8
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2001 - 13:39 #9
Foldager har set det, :o)
Avatar billede stofferdenanden Nybegynder
15. september 2001 - 14:22 #10
Tak for svarene både fra Kharder og foldager.
Mit problem er at det er en HD kun med data.
HD er en 16 GB med 1 part. Styresystem m.v. ligger på en anden HD.
Men jeg er enig med begge omkring Image-program.
Avatar billede Slettet bruger
15. september 2001 - 15:36 #11
Så deler du disken op, så dit styresystem kun for max 3 - 5 GB alt efter hvilket det drejer sig om. Så behøver du hverken at tænke på recovery eller image, så kan en hurtig nyintallation klare sagen. Det er jeg gået over til. Når man kan installere pc\'en med system og de mest væsenlige programmer fra bunden af på ca 1 time, så er image ikke så nødvendigt.