Avatar billede clj Nybegynder
15. september 2001 - 09:27 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Modtager altid 2 mails

Hvad er årsagen til at jeg altid modtager 2 mails.
Avatar billede michaelb Nybegynder
15. september 2001 - 09:29 #1
Hvilket mail-program bruger du?
Avatar billede podata Nybegynder
15. september 2001 - 09:31 #2
Alle mails eller kun nogle?
Avatar billede clj Nybegynder
15. september 2001 - 09:46 #3
Jeg bruger Outlook 5 og det er alle mails, som jeg modtager en kopi af.
Avatar billede michaelb Nybegynder
15. september 2001 - 09:48 #4
Hmm...- Ligger der mange mails i din inbakke eller en af dine andre mapper?
Avatar billede clj Nybegynder
15. september 2001 - 09:49 #5
Rettelig så kan jeg se, at de 2 svar som I har sendt mig kun er modtaget i et eksemplar, mystisk.
Avatar billede clj Nybegynder
15. september 2001 - 09:51 #6
Nej der er næsten ingen, de ligger på Hotmail.
Avatar billede michaelb Nybegynder
15. september 2001 - 09:52 #7
(inbakke = indbakke)

Bruger du meget plads i programmet?

Bruger du opasias mail? (www.mail.dk)
Avatar billede michaelb Nybegynder
15. september 2001 - 09:52 #8
O.k.! Du bruger altså Hotmail!

Bruger du meget af din plads på Hotmail?
Avatar billede clj Nybegynder
15. september 2001 - 10:06 #9
Nej jeg tømmer jævnligt min trash can hos Hotmail, som jeg har sat til at modtage popmails fra TDC, hvor jeg har bedt min derværende mailadr. om at videresende til hotmail. Jeg bruger ikke TDC´s mailadr, men så vidt jeg husker er problemerne begyndt omkring det tidspunkt hvor vi fik bredbånd.
Jeg bruger ikke Opasia, men har en anden mailadr:clausjepsen@adslhome.dk
Avatar billede clj Nybegynder
15. september 2001 - 10:08 #10
Michaelb, din sidste mail modtog jeg i stereo.
Avatar billede michaelb Nybegynder
15. september 2001 - 10:10 #11
Jeg er faktisk lidt usikker på hvad det kan være! Din mailbox på TCD/Opasia (www.mail.dk) er den tom?

For inden jeg slettede hele min indbakke på www.mail.dk fik jeg også en eller flere kopier af e-mails.
Avatar billede michaelb Nybegynder
15. september 2001 - 10:11 #12
...som blev sendt til mig!
Avatar billede vaase Nybegynder
15. september 2001 - 15:01 #13
Kommer begge mail samtidig eller kommer nr. 2 når du har hentet den første og så henter igen, hvis det sidste så check at du ikke har flueben i gem kopi på server.
Avatar billede clj Nybegynder
16. september 2001 - 16:36 #14
Min mailboks på TDC er helt tom.Begge mails komme samtidig, jeg har ikke bedt om at få gemt en kopi.
Avatar billede sakjk Nybegynder
16. september 2001 - 17:42 #15
Jeg har samme problem. Hver gang jeg modtager mail via hotmail får jeg to eksemplarer af hver mail. Den ene kopi er dog blevet slettet næste gang jeg åber outlook express 5.
Det er noget, der er sket pludseligt og uden jeg har foretaget mig noget. Jeg synes derfor god man kan mistænke hotmail for at være skurken. Jeg håber det er en fejl hos dem og ikke hos mig.
Avatar billede clj Nybegynder
16. september 2001 - 19:53 #16
Tak for hjælpen. Jeg lukkede min outlook og åbnede den igen og vupti - kun en kopi af hver. Hvis nogen af os skulle finde ud af hvor problemet ligger, så lad os give hinanden et praj.
Avatar billede clj Nybegynder
16. september 2001 - 19:57 #17
Sakjk, jeg kom desværre til at give pointene til vaase, fordi jeg glemte at rulle frem til dit navn. Fortæl mig hvordan jeg får givet dig point, og jeg sender dig dem, med mindre Vaase sender sine videre.
Avatar billede vaase Nybegynder
17. september 2001 - 02:57 #18
>>clj jeg opretter spørgsmål til sakjk så han kan få sine point.
Avatar billede sakjk Nybegynder
17. september 2001 - 11:38 #19
Tak skal I have. Om jeg faktisk har fortjent dine point er jo lidt usikkert, da jeg jo ikke kan fortælle, hvorfor de skøre microsoft produkter pludseligt begynder på den slags juleleje. Men finder jeg frem til det, skal jeg nok lade det gå videre.