Avatar billede japtus Nybegynder
14. september 2001 - 21:12 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

download hastighed og lamper ..

Jeg sidder med et 56k flex /V90 sandberg modem.

det downloader med 1.90 kb pr sek. kan der gøres noget ved det ??
Hvad hulen betyder disse :
(fra vens.) RD TD OH AA HS DTR MR PW ???
Det er de lamper der indimellem lyser på modemmet ...
Min ´puter ..
P200 MMX (fra 1996), 256 MB 133hz ram, Win95 og IE 5.5
Avatar billede hotpop Novice
14. september 2001 - 21:18 #1
Avatar billede japtus Nybegynder
14. september 2001 - 21:23 #2
Hjælper En accelerator også på alm. sidelæsnings hastighed??

( Se det kunne være lækkert ;) )
Avatar billede vikingenuffe Nybegynder
14. september 2001 - 21:24 #3
Nope :o(
Avatar billede japtus Nybegynder
14. september 2001 - 21:24 #4
....oO(og hvad med aller de der bogstaver?? )Oo...
Avatar billede japtus Nybegynder
14. september 2001 - 21:25 #5
hvad skal der så til for at få den til at læse siderne hurtigere ??
Kan man ændre i noget ?
Avatar billede hotpop Novice
14. september 2001 - 21:27 #6
reg-basen... 2 sek...
Avatar billede japtus Nybegynder
14. september 2001 - 21:28 #7
>>hotpop>>

Har jeg forstået artikler forkert eller virker den accelerator også på ADSL ???

<<Japtus<<
Avatar billede hotpop Novice
14. september 2001 - 21:30 #8
japtus> den virker OGSÅ på ADSL :)
Avatar billede japtus Nybegynder
14. september 2001 - 21:30 #9
artikler= artiklen
Avatar billede japtus Nybegynder
14. september 2001 - 21:32 #10
>>hotpop>>

Vidunderligt :)
Nu er jeg en glad mand :)

Hvad med resten ... er det noget du osse kan svare på ??

(Jeg ved det er meget i forhold til point .... men jeg har ikke flere :(  )
Avatar billede hotpop Novice
14. september 2001 - 21:34 #11
Web Patch - faster loading of Web Pages

The following patch increases Web page loading speed, by doubling the number of possible concurrent open connections. For example, imagine a web page has 20 images and some text - in order for your browser to get all these files, it opens 2 or 4 concurrent connections, depending on the Web server. Increasing the  number of open connections allows for faster retrieving of the data. Please note that the patch sets some values outside of the HTML specs. If you decide to install it, backup your Registry first. Changes will take effect after you reboot. Download the patch appropriate for your OS:

SpeedGuide Web Patch - Windows 95/98/98SE/ME
SpeedGuide_2k Web Patch (11/07/00) - Windows 2000

Windows 95/98/98SE/ME: http://www.speedguide.net/files/PH_Webtweak9x.zip
Windows 2000: http://www.speedguide.net/files/sguide_webtweak_2k.zip
Avatar billede japtus Nybegynder
14. september 2001 - 21:34 #12
>>hotpop>>

Reg-basen ??

<<Japtus<<
Avatar billede hotpop Novice
14. september 2001 - 21:34 #13
japtus> pyt med point :) gør det for at hjælpe folk ;)
Avatar billede japtus Nybegynder
14. september 2001 - 21:35 #14
uuups du var vist hurtigere :)

Nu er mit engelske ikke så godt ... især ikke i pc verdnen ...??

Avatar billede hotpop Novice
14. september 2001 - 21:37 #15
oversætter lige - øjeblik :)
Avatar billede japtus Nybegynder
14. september 2001 - 21:37 #16
>>notpop>>

Jeg er ved at downloade acceleratoren nu ....
10 min. for 0.99 mb ..... ZZZZZzzzzzz.....
( jeg er absolut ikke kendt i pc-sprog ...)
<<Japtus<<
Avatar billede japtus Nybegynder
14. september 2001 - 21:40 #17
>>hotpop>>

hmm.. den \"patch\" du henviser til ..(hurtigere sidelæsning)... Hvad er det der med HTML ??
Jeg går ud fra at \"patchen\" ikke virker sammen med ADSL ??
<<Japtus<<
Avatar billede hotpop Novice
14. september 2001 - 21:42 #18
Den følgende patch får dine sider til at åbne hurtigere, ved at fordoble antallet af mulige forbindelser. f.eks. en webside har 20 billeder og lidt tekst - for at din browser kan få fat i alle disse filer, åbner den 2 - 4 samtidige forbindelser, afhængig af serveren. Ved at forøge antallet af samtidige forbindelser, tillader hurtigere hentning af data (websider).
Ændringer vil først gælde efter genstart.

Måske er der fejl i men det skulle gå lidt stærkt <:)
Avatar billede hotpop Novice
14. september 2001 - 21:43 #19
HTML er det \"sprog\" som internetsider er lavet/programmeret i :)
Og Patchen virker sikkert sammen med ADSL også .
Avatar billede japtus Nybegynder
14. september 2001 - 21:44 #20
>>hotpop>>
Lyder genialt ... men noget du kunne finde på at hente i forhold til de \"fejl ??\" der nævnes ?
<<Japtus<<

Avatar billede japtus Nybegynder
14. september 2001 - 21:46 #21
>>hotpop>>

ok :)
og nu til det allersidste ...
Hvor hulen får du al den viden fra ??  *GGGGG*
nej ..joke ... hvad med de der bugstaver ??
(sidste spm i toppen af listen)
<<Japtus<<
Avatar billede hotpop Novice
14. september 2001 - 21:48 #22
bogstaverne kan jeg ikke hjælpe dig med - desværre :)
Min viden kommer af at tilbringe måske lidt for megen tid ved computeren...
Når min kone ringer til mig på arbejdet, beder hun oim at snakke med nørden, og sjovt nok så ved alle at det er mig.... (arbejder i en børnehave) *lol*
Avatar billede hotpop Novice
14. september 2001 - 21:50 #23
Tror forresten at der er onboard lydkort i din pc...
(når lyd er indbygget i bundkort kalder man det for onboard lydkort)
Avatar billede hotpop Novice
14. september 2001 - 21:51 #24
forkert spm. sorry *lol*
Avatar billede japtus Nybegynder
14. september 2001 - 21:53 #25
>>hotpop>>
Det er bare oki fino great :)
...hmm arbejder i en børnehave og har en viden som en sand Nørd ... interessant *GGG*
<<Japtus<<
NB.. fandt lige 40 point frem til dig :)
Har du ikke en eller anden form for e-mail ell lign. ... du passer meget bedre på mig med dit temperament ... det er ikke altid jeg stille klare spm...
<<Japtus<<
Avatar billede hotpop Novice
14. september 2001 - 21:56 #26
japtus> kig mit minisite :)
Avatar billede hotpop Novice
14. september 2001 - 21:58 #27
Avatar billede japtus Nybegynder
14. september 2001 - 22:02 #28
ikke ringe .....

Avatar billede hotpop Novice
15. september 2001 - 12:09 #29
Har fundet lidt om lamperne på dit modem: http://www.tnp.dk/eksperten/modem.html