Avatar billede ds-zim Nybegynder
02. februar 2000 - 11:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Oprette Kategorier under Filer->Ny

Hejza :)
Jeg ender en gang i mellem med at skulle udarbejde skabeloner og/eller regnearksløsninger :(,
og har brug for at få at vide hvordan man i den "requester"(der fremkommer når man klikker Filer, Ny..), kan oprette en ny kategori.
Jeg ved det er muligt med Office97Pro,
men det er vist ikke ligeså let at gå til i Office2KPro :(

Håber I fatter hvad jeg mener
Avatar billede dll Nybegynder
02. februar 2000 - 12:16 #1
Hej - du skal lægge dine nye skabeloner / oprette nye mapper under C:\windows\application data\microsoft\skabeloner...... hvis det er til "lokalt brug".
Fælles skabeloner kan du smide hvor som helst, men du skal så blot huske at definere hvor der skal hentes "arbejdsgruppeskabeloner" fra... //dll
Avatar billede ds-zim Nybegynder
02. februar 2000 - 14:19 #2
Køligt ! :)
Hvordan definerer jeg hvorfra de skal hentes i en arbejdsgruppe ?
Avatar billede dll Nybegynder
02. februar 2000 - 14:23 #3
Hmmmm, under funktioner/indstillinger/filplaceringer såmænd..... der er muligheder for at definere brugerskabeloner og arbejdsgruppeskabeloner.....

have fun //dll
Avatar billede ds-zim Nybegynder
20. marts 2000 - 10:53 #4
Er der nogen begrænsninger på nye faner ? Vi har noget i nærheden af 12 kategorier og jeg har kun fået 4 af dem frem under Filer->Ny.. ](
Nogen idéer ? Jeg er ved at være ganske lost

DS~Zim
Avatar billede ds-zim Nybegynder
13. april 2000 - 11:15 #5
Heh, tomme mapper vises ikke :)
Glem jeg spurgte, hehe

DS~Zim