Avatar billede lychen Nybegynder
13. september 2001 - 23:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PROBLEM! med Tony Hawk2

Hej alle !!
Jeg har et stort problem !
Jeg kan ikke få spillet Tony Hawk 2 til at virke!!
den siger at:
filen THawk2.exe er samenkedet med en manglende eksportfil DDRAW.DLL:DirectDrawCreateEx.
hvad mener den med det ??? hvordan kan jeg få lavet det ??? jeg håber at så mange som mugeligt svarer igen på dette spørgsmål hvis i vil have flere oplyninger så bare sig til!!!
Avatar billede osterbro Nybegynder
13. september 2001 - 23:02 #1
det lyder som nogle directx problemer.
Er dog ikke sikker, prøv at reinstaller directx 8.0 (ikke beta)
Avatar billede omen Nybegynder
13. september 2001 - 23:11 #2
Ja, det er en fejlmeddelse fra DirectX. Installer det, og det vil komme til at virke. Hent det her:
http://www.microsoft.com/directx/homeuser/downloads/default.asp
Avatar billede lychen Nybegynder
14. september 2001 - 16:21 #3
tak!
Jeg vil prøve det skal nok sige til om det virker så !!!
Avatar billede omen Nybegynder
14. september 2001 - 17:27 #4
Jamen... hvis det ikke virker for du da dine point igen.
Avatar billede lychen Nybegynder
14. september 2001 - 19:06 #5
NEJ DET VIRKER TAK!!! :-))
Avatar billede omen Nybegynder
14. september 2001 - 19:08 #6
Det er godt. Og spil så det fede spil lidt mere i stedet for at sidde på Experten.dk :)
Avatar billede lychen Nybegynder
15. september 2001 - 09:38 #7
hehe oki!