Avatar billede in2deep Nybegynder
13. september 2001 - 22:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Unikke brugere online script...

Hejsa, jeg ville gerne, hvis der var en der kunne lave et script der viste hvor mange unikke brugere der har været online på ens side i løbet af en dag. Det skal gerne bruge en txt fil som database...Det skal også være sådan at denne txt fil nulstiller sig selv hver dag til midnat.

Kan det lave sig gøre??
Avatar billede bbs Nybegynder
13. september 2001 - 22:38 #1
Brug den fra chart.dk.
Så er der også reklame oven i :)
Avatar billede in2deep Nybegynder
13. september 2001 - 22:39 #2
Det vil jeg helst ikke, da det ikke kommer til at passe ind i min stil...
Avatar billede bbs Nybegynder
13. september 2001 - 22:40 #3
Du kan jo selv vælge farver, og du kan også bare vælge et lille \"C\" i 16*16 pixels. Det passer ind i alles stil ..
Avatar billede in2deep Nybegynder
13. september 2001 - 22:41 #4
Jeg har haft det og jeg syntes ikke om det! Sådan som jeg gerne vil have det til at se ud på skærmen er sådan:

unikke brugere idag: 34

For eksempel!
Avatar billede in2deep Nybegynder
13. september 2001 - 22:45 #5
Kan det overhovedet lave sig gøre at lave sådan et script, eller er det for kompliceret og tidskrævende??
Avatar billede in2deep Nybegynder
13. september 2001 - 23:05 #6
Er der ikke andre der har nogle forslag?? Ellers lukker jeg tråden igen.
Avatar billede in2deep Nybegynder
13. september 2001 - 23:25 #7
Spørgsmålet er hermed lukket!
Avatar billede myplacedk Nybegynder
14. september 2001 - 11:56 #8
Det er simpelt nok at lave, men jeg er bange for, at det bliver noget værre noget, hvis ikke du bruger en database.

Og hvorfor i alverden lukker du efter under en time? Jeg sidder altså ikke ved skærmen og venter spændt på det næste spørgsmål, hvor jeg måske kan få hele 50 point...