Avatar billede mukanus Nybegynder
13. september 2001 - 21:44 Der er 9 kommentarer

søger figure som denne.

Jeg søger 2d gifure som denne:

http://www.sol.dk/dk/io/gfx/editor/defaultEditor.gif

jeg vil gerne kunne vælge mellem en masse forskellige.

den der finder 10 ikoner ( billder ) jeg kan bruge ( samme størerlse som den på billedet ) for 50 point.

jeg skal kunne lide dem.

og jeg vil gerne have så magne som muligt svare så kan jeg dele pointene ud.

jeg sætter 50 point på spil.

så er det bare med at komme igang !!
find dem eller lav dem...
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2001 - 21:46 #1
hmmmm.... ka du ikk bare lave nogle screendumps fra www.habbohotel.com
Avatar billede exclusiv Nybegynder
13. september 2001 - 21:47 #2
Hvorfor går du ikke bare ind på:
http://www.clipart.dk/clipart.asp?kategori=ikoner

Der er sku\' en masse lort, du sikker kan bruge.

/X
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
13. september 2001 - 21:50 #3
Nu er det jo nok kvalitet han vil have  Ex!
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
13. september 2001 - 21:57 #4
freefreelancer>>Man får sq\' ik\' kvalitet for 50 point. Jo et ikon måske, men 10??
Avatar billede mukanus Nybegynder
13. september 2001 - 22:00 #5
okey så bare giv mig nogle jeg er ligelad med hvor mange bare lit forskellige som i kan finde.
dem der komemr med link eller selv laver nogle får point.

okey ?

så er det bare med at finde dem, eller lave dem..
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
14. september 2001 - 08:11 #6
Det har du ret i pelkjaer...Havde sgu´ heller ikke lige kigget på pointene.......
Avatar billede michaelb Nybegynder
15. september 2001 - 19:53 #7
http://www.animationer.dk/ kan du finde en masse ikoner!
Avatar billede tnh Nybegynder
19. september 2001 - 16:55 #8
Nu er det efterhånden et stykke tid siden jeg har været på eksperten.dk, men jeg er blevet en smule skuffet efter jeg i går loggede mig ind igen.

Folk opretter spørgsmål/opgaver, og lover at gi\' point, men det bliver ikke til noget?
Nu er det omkring en uge siden denne opgave blev oprettet, og der er kun krav om at folk skal komme med links, hvilket der er 3 personer der har gjort, men mukanus (Mug Anus) foretager sig intet?

-> Thomas
Avatar billede michaelb Nybegynder
19. september 2001 - 17:16 #9
tnh: Jeg giver dig ret :)