Avatar billede netfuture Nybegynder
13. september 2001 - 20:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

HASTER! Tjen 4000 på 2 dages undervisning

Vi er en kursusvirksomhed, der står med en akut problem. Vi mangler en person, der er en haj til Adobe GoLive, og som kan undervise en enkelt kursist mandag og tirsdag i næste uge fra kl. 9-16.00
Kontakt Regionschef Kenneth Nielsen på 40 60 70 96 Hurtigst muligt!!!
Avatar billede prodic Mester
13. september 2001 - 20:05 #1
Kan man få lidt informationer om hvor i landet?
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. september 2001 - 20:05 #2
Århus
Avatar billede netfuture Nybegynder
13. september 2001 - 20:06 #3
Sorry. Det glemte jeg. Det er i Århus.
Avatar billede hsgroup Nybegynder
14. september 2001 - 00:03 #4
netfuture --> hvis du har behov for underviser til andet, så kan jeg være personen.
Min pris er dog højere end 2000/dag
Avatar billede prodic Mester
14. september 2001 - 00:45 #5
netfuture->En skam at det er i Århus og i starten af næste uge.
Havde det være lidt tættere på, så havde jeg meldt mig under \"fanerne\" - men kan desværre ikke så langt væk pga. et kursus jeg selv afholder.
Køretiden gør det umuligt.
Beklager.
Avatar billede netfuture Nybegynder
14. september 2001 - 09:46 #6
Har fundet en underviser. Tak for interessen. Spørgsmålet er hermed lukket.
Avatar billede prodic Mester
14. september 2001 - 11:22 #7
netfuture->Husk lige at lave et svar og acceptere dit eget svar, så spørgsmål kan blive lukket i systemet også.
Avatar billede netfuture Nybegynder
14. september 2001 - 16:35 #8
Lukket