Avatar billede jensgram Nybegynder
13. september 2001 - 18:53 Der er 15 kommentarer og
5 løsninger

Vurdering af www.JensGram.dk

Hej Eksperten

Er der nogen, der gider give www.jensgram.dk en karakter og eventuelt noget konstruktiv kritik?

Jens Gram
www.jensgram.dk
fotx.net/mr_noname
Avatar billede jensgram Nybegynder
13. september 2001 - 18:53 #1
Eksperten = Eksperter
Avatar billede vistodk Nybegynder
13. september 2001 - 18:55 #2
Pænt og hurtigt design... kan godt lide din \"link\" sektion.. rigtig flot
Avatar billede marz* Nybegynder
13. september 2001 - 19:04 #3
fedt og sobert :) meget indhold, dejligt overskueligt, nem at finde rundt i, umiddelbart virkede det hele :)
en lille bitte ting :) reklame tablen i bunden af forsiden skal da vist llige ha en \"center\"

ellers rigtig fedt :)
jeg bruger ie 6.01

marz*
www.thegallery.dk/marz/
Avatar billede jensgram Nybegynder
13. september 2001 - 19:17 #4
marz* >> Den reklame-tabel, du omtaler er vist den med De seks billeder, ikke sandt? I så fald var det egentlig meningen, at den skulle højrestilles, men jeg vil da tage det op igen!
Avatar billede marz* Nybegynder
13. september 2001 - 19:44 #5
den bryder din ellers så lækre opstilling og ro

faktisk ville jeg placere den aller nederst og følge bredden af den grå :)

marz*
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2001 - 20:16 #6
hmmm.....

jeg syns altså at farverne er kedelige....

Men ellers er jeg pissemisundelig - bare jeg kunne lave sådan noget :)

POPCORN\'et :)
Avatar billede rasta Nybegynder
13. september 2001 - 21:02 #7
Det virker forkert at den midterste frame er så smal, og den blå farve er lidt forkert sammen med den grønne og den grå.
Ellers en lækker site...

/rasta
Avatar billede jensgram Nybegynder
13. september 2001 - 21:58 #8
marz* >> Det vil jeg prøve, men ikke lige nu! Du skal altså ikke vente, at jeg laver det med det samme

phpunkypopcorn >> (What kind of name is that anyway!) Du har vist ret i det med farverne.

rasta >> (Endnu et spændende navn) Jeg vil lave den bredere engang, men det er altså ikke en frame! :P

Tak for interessen
Avatar billede jensgram Nybegynder
13. september 2001 - 22:00 #9
marz* >> I princippet kunne man jo fjerne billederne helt !?
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2001 - 22:10 #10
:) hva pokker er mr_noname da for et navn - det er jo slet ikk et navn.... men pyt nu med det.....
jeg tåler kritik.
(og så ver der nogen der havde taget popcorn (uden at bruge det) så derfor valgte jeg bare at være enmere funky udgave af mig selv (bliver altid kaldt popcorn))

Men det er jo en heeeeeelt anden sag

POPCORN\'et :)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
13. september 2001 - 22:12 #11
Pæn side. Dog lidt dunkle/dystre farver. Skriftypen er også en anelse lille.

Men prøv at se siden i NS 4..der er noget at arbejde med.
Avatar billede xerex Nybegynder
14. september 2001 - 02:21 #12
Det ser ganske fornuftigt ud, men grafisk er det LIDT for tyndt imo. Prøv evt. at lave et \"topbanner\", bare for at få LIDT grafik på siden. Ellers er indholdet helt i top, og navigationen er nem og overskuelig

8 @ 13

-xerex at www.mongo.dk
Avatar billede jensgram Nybegynder
14. september 2001 - 08:56 #13
pelkjær >> Jeg ved godt, at det er lidt defekt i NS4, men jeg har endnu ikke taget mig sammen til at gøre noget ved det!

xerex >> Jeg kan da høre på det hele, at jeg vist er nødt til at gøre noget ved det grafiske.

Tak fordi I gider hjælpe...
Avatar billede tareszon Nybegynder
14. september 2001 - 12:07 #14
skrifttypen i menu\'en er måske lidt lille (1024x768) - men menuens funktionalitet er glimrende.
Størrelsen afhænger selvfølgelig af, hvem du regner med skal se siden, men den kunne godt lige bruge et hak op i størrelse, så man ikke skal sidde med snuden helt inde i skærmen.

Farverne er lidt matte - se om du ikke kan \"spice it up\" på en eller anden måde.

og så f.eks. din link side - den måde du har placeret \"boksene\" på er lidt spøjs, men hvis du så udnytter tomrummet du opnår derved til et eller andet fornuftigt, er det godt og anderledes.

my two cents worth
Avatar billede jensgram Nybegynder
14. september 2001 - 17:06 #15
OK - tak for de konstruktive svar. Alle, der føler sig fortjent til point bør smide et svar!
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2001 - 19:29 #16
hmmm.... bestemmer du vel selv om vi har :)
Avatar billede jensgram Nybegynder
14. september 2001 - 20:18 #17
I princippet; JA - men der er jo ikke nogen, der skal føle sig snydt!
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2001 - 20:34 #18
så hvis nu jeg siger at jeg vil føle mig snydt så vil du begrave mig i point? :)

Jeg vil føle mig snydt så!!!!!

(selvom jeg ikk skrev sååååå pokkers meget)
Avatar billede jensgram Nybegynder
15. september 2001 - 09:54 #19
ahh - luk nu... :P
Avatar billede jensgram Nybegynder
15. september 2001 - 09:55 #20
jeg håber fordelingen er rimelig - ellers må I bide i et bord !