Avatar billede tml Nybegynder
01. februar 2000 - 15:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

XXX billeder i zip-format

hvor kan jeg downloade xxx-billeder i zip-format. Størrelsen er underordnet - jo større jo bedre.

Svar gerne pr. mail tml2@forum.dk
Avatar billede lrj Nybegynder
01. februar 2000 - 17:02 #1
Say what? Hvad er det for nogle billeder du vil downloade, og hvorfor skulle nogen opbevare dem i .zip filer?

Meget mystiskt, meeget mystiskt.
Avatar billede tobias Nybegynder
01. februar 2000 - 19:02 #2
Lige så mystisk som jeres navne!
Avatar billede meyersweb Nybegynder
01. februar 2000 - 20:09 #3
xxx er et diskret ord for PORNO!!

irj: Det der bliver spurgt efter er pornobilleder, som ligger pakket i zip-format således men kan hente dem hjem og se på dem der!

TML jeg mailer et par links
Avatar billede lrj Nybegynder
02. februar 2000 - 00:42 #4
Hehe, det ved jeg godt - ville bare have ham til at svede lidt først. Desuden er zzz eller whatever ikke særligt diskret - det er jo faktisk ratings fra USA for det mest grove...