Avatar billede cluas Nybegynder
13. september 2001 - 14:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

at uddele point ?

hvordan ¤#\"&#\"¤ kan jeg give point til dem,der svarede på mit spørgsmål.. ? ???
Avatar billede disky Nybegynder
13. september 2001 - 14:29 #1
ved at acceptere deres svar.
Avatar billede roenving Novice
13. september 2001 - 14:29 #2
ref?

Kun hvis de har sendt som svar og ikke som kommentar
Avatar billede cluas Nybegynder
13. september 2001 - 14:30 #3
Jeg har accepteret det ene svar... Men hvad med nr. 2 som svarede mig ??
Avatar billede roenving Novice
13. september 2001 - 14:33 #4
Jeg havde ikke sendt som svar men som kommentar, og dermed har jeg angivet, at jeg ikke selv betragter det jeg skrev som et svar på dit spørgsmål, men f.eks. som en uddybende bemærkning, og disky var alligevel mange sekunder hurtigere.
=;-)
Avatar billede cluas Nybegynder
13. september 2001 - 14:36 #5
roenving
Ja, tak... Men hvordan fordeler jeg mine point ud til flere forskellige svar ?
Avatar billede cluas Nybegynder
13. september 2001 - 14:41 #6
jeg hader der der point de er jo ikke andet end besvær, hvorfor kan folk ikke bare hjælpe hinanden.... :)
Avatar billede roenving Novice
13. september 2001 - 14:42 #7
Når flere har svaret på dit spørgsmål, ser acceptér svar-linjen en anelse anderledes ud, og du får bl.a. en Avanceret-knap, som giver dig alle muligheder for at fordele til flere ;·]
Avatar billede cluas Nybegynder
13. september 2001 - 14:47 #8
Tusind tak, nu kan jeg bedre forstå !