Avatar billede freefreelancer Nybegynder
13. september 2001 - 13:54 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Minidisc...

Hej eksperter!

Jeg har for en uges tid siden købt en sony minidisc (MZ-R700)
for 2300 kr. Da jeg glad kom hjem og optog noget fra mit musik anlæg var lydkvaliteten som jeg havde forventet men lydstyrken var helt i bund. Når der er skruet helt op lydder det som man normalt plejer at høre når man hører musik og nej jeg er ikke den type der vil høre superhøjt. Det er sådan at hvis man går med den på gaden og der er skruet helt op så kan man høre hvert et skridt man tager og det syntes jeg ikke kan være rigtigt. Jeg har prøvet at optage på alle de forskellige måder samt læs manualen men intet virker. Jeg har nu tænkt mig at klage men nogen der har nogle gode argumenter jeg kan bruge????

-Jonas
Avatar billede slinky Nybegynder
13. september 2001 - 13:56 #1
Prøv at skrue op for lyden på anlægget når du spiller over

//slinky
Avatar billede trixx Nybegynder
13. september 2001 - 13:58 #2
Prøv at skrue op for rec level...
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
13. september 2001 - 13:58 #3
Jeg har på minidiscen valgt at den automatisk skal regulere lydstyrken! hvis jeg sætter den over på manuel og skruer op imens bliver det totalt forvrænget så man næsten ikke kan høre hvad det er!
Avatar billede trixx Nybegynder
13. september 2001 - 14:00 #4
Slinky> Jeg går ud fra at han indspiller digitalt... Så hjælper dit svar ikke :)
Avatar billede trixx Nybegynder
13. september 2001 - 14:01 #5
hmmm... Er Rec level angivet i db ?
Avatar billede slinky Nybegynder
13. september 2001 - 14:01 #6
er AVLS slået til???
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
13. september 2001 - 14:04 #7
Nej avsl er ikke slået til og jeg indspiller ikke digitalt..!
Avatar billede trixx Nybegynder
13. september 2001 - 14:05 #8
Du skal indspille digitalt...
Avatar billede slinky Nybegynder
13. september 2001 - 14:05 #9
hvis du ikke indspiller digitalt, så skal du nok skrue op for lyden på anlægget
Avatar billede slinky Nybegynder
13. september 2001 - 14:06 #10
jeg indspiller også analog fordi mit (skod) anlæg ikke har andre udgange
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
13. september 2001 - 14:06 #11
Jammen så bliver det forvrænget?
Avatar billede trixx Nybegynder
13. september 2001 - 14:07 #12
Har du mulighed for at indspille digitalt ?
Avatar billede trixx Nybegynder
13. september 2001 - 14:08 #13
Glemte at opdtatere...
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
13. september 2001 - 14:08 #14
Nej trixx!
Avatar billede trixx Nybegynder
13. september 2001 - 14:09 #15
Du kan ikke rigtig klage... Da minidisken sandsynvis IKKE fejler noget... Problemet er at du skal indspille digitalt :)
Avatar billede slinky Nybegynder
13. september 2001 - 14:10 #16
óptager du fra anlæggets phone stik?
Avatar billede gugi Nybegynder
13. september 2001 - 20:46 #17
Hvilken forstærker har du?

Hvilket medie optager du fra?

Det er lidt vigtig!
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
13. september 2001 - 21:29 #18
Jeg har en Jvc forstærker kender ikke lige model nummer. Jeg optager fra en ikke brændt cd´er...Jeg kender en der havde det samme problem og han fik pengene tilbage.

Trixx>> Da jeg købte den snakkede jeg længe med dem for at være sikker på at det virkede og han sagde at det var udemærket kvalitet selvom at man ikke brugte digital. !!!!!
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
14. september 2001 - 22:28 #19
Spg lukket jeg får mine penge igen!!!