Avatar billede webmasterdk Praktikant
13. september 2001 - 12:19 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Besked om nye indlæg

Hejsa
Måske en smule overflødigt, men hvad med at når man var logget ind havde man lige under bruger navn en lille meddelse hvis der var sket noget nyt i et af de indlæg man deltager i?
hvad synes i???

/Mvh www.fotx.net/WebmasterDK
Avatar billede nil.dk Nybegynder
13. september 2001 - 12:21 #1
Har du ikke dit mailprogram åbent altid?
Avatar billede webmasterdk Praktikant
13. september 2001 - 12:23 #2
nil.dk >> ikke på skolen!
Avatar billede cluas Nybegynder
13. september 2001 - 12:25 #3
Det er sq en god idé, du...
Avatar billede nil.dk Nybegynder
13. september 2001 - 12:27 #4
det er vel egentlig en god idé... og en lille ting at lave...

Kan I huske hvornår Admins sidst har lavet nogle af de forslag vi er kommet med? Hvornår har de overhovedet sidst lavet noget på Eksperten og ikke på www.sharksforum.com ???
Avatar billede ztyxx Nybegynder
13. september 2001 - 12:36 #5
jeg synes at det er en god ide webmasterdk kommer med, det er ind imellem en del mails amn får i sin mailbox hver dag
Avatar billede senj Nybegynder
13. september 2001 - 12:55 #6
Avatar billede webmasterdk Praktikant
13. september 2001 - 12:58 #7
tjaaeee
skolens kamera var alt for godt! :)
fik alt for mange detaljer med!
og jeg ved godt at alle domæner peger på samme sted nu, det er fordi jeg ikke gad at blive ved med at skulle vedligeholde så mange sider! :)
Avatar billede senj Nybegynder
13. september 2001 - 12:59 #8
ser absolut ikke det sjove i sådan et billede!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
13. september 2001 - 13:02 #9
Nååee du tænker på forsiden!
jeg troede du mente det billede af mig!
det er bare lidt sort humor!
Avatar billede senj Nybegynder
13. september 2001 - 13:05 #10
Nej, jeg tænkte på billedet af menneskers lidelser og tragedie, som du åbenbart syntes er fantastisk!
Avatar billede prodic Mester
13. september 2001 - 13:21 #11
tror det ville gøre mig ret irretabel hvis jeg først skulle se små 100 \"der er nyt\"-indlæg inden jeg kom til sagens kerne.

det kunne måske være en mulighed under Indstillinger i kombination med en \"nyeste\" først faktor. Evt. også med mulighed for indstilling af antal dage man ønsker funktionen for.

Avatar billede webmasterdk Praktikant
13. september 2001 - 13:33 #12
prodic >> der skulle kun stå at der var x antal nye indlæg, og så skal man klikke for at se hvor eller sådan noget
Avatar billede prodic Mester
13. september 2001 - 13:36 #13
Det var også en mulighed.
Avatar billede jhol00 Nybegynder
13. september 2001 - 14:14 #14
Hvorfor dog ikke modtage mailene??

Hvis i ikke vil modtage mailsene, kan i jo bare sortere dem automatisk i jeres mailprogram...
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. september 2001 - 14:18 #15
jhol00 >> Prøv at læse tråden. Hvad hjælper det når man sidder på skolen? Desuden er der ikke snak om at det skal afløse, men supplerer.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. september 2001 - 13:25 #16
Det er noteret, og vi forsøger trods et indlæg ovenfor, at lave de ting vi kan nå. Inden længe kommer en generel opdatering af Eksperten, og her vil vi inddrage så mange ting som muligt.

Beklager den lange svartid !!