Avatar billede vanilla.sq|media Nybegynder
13. september 2001 - 11:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sms sender

Heeeeiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
er der nogen der lige har en sms sender i lommen...

ja...
Avatar billede hojben Novice
13. september 2001 - 11:27 #1
Gå til www.wservice.dk og opret dig som bruger og smid denne kode på din side:

<html>
<body>
<FORM ACTION=\"http://www.wservice.dk/wservice-dk/sms/default.asp?id=xxxmitnummer\" METHOD=\"POST\">
Afsender:<INPUT TYPE=\"text\" NAME=\"afsender\">      Modtager:<INPUT TYPE=\"text\" NAME=\"modtager\"><BR>
Besked:<BR>
<TEXTAREA NAME=\"besked\" rows=\"5\" cols=\"98\"></TEXTAREA>
<p><INPUT TYPE=\"submit\" VALUE=\"Send SMS\"><input type=\"reset\" value=\"Nulstil\" name=\"Slet\">
</p>
</FORM>

:) virker perfekt og sms\'en er fremme på under 5 sek!
Avatar billede loss Nybegynder
13. september 2001 - 11:31 #2
Man kunne osse bare gå ind på netcoders og skrive \"sms\" i søgefeltet så for du en masser forskellige at vælge imellem.
Avatar billede proboss Nybegynder
13. september 2001 - 11:47 #3
Denne her kan sende op til 800 tegn du kan jo prøve
http://www.solutions2all.dk/source_show.asp?id=24
ved ikke om den er helt op to date

Avatar billede ellebaek Nybegynder
13. september 2001 - 12:49 #4
Det kan ikke længere lade sig gøre at lave en smssender uden at have adgang til et kartotek der indeholder alle forskellige telefonnumre og selskaber der råder over disse numre... Grunden til det er at markedet er blevet frit, så man kan skifte teleselskab og beholde sit nummer...
Dvs. at emailsene som beskederne ellers blev sendt til ikke kan bruges mere...
-Ellebæk
Avatar billede mgade Nybegynder
13. september 2001 - 12:51 #5
...eller åz kan man sende hele lortet via TDC - uanset hvilket selskab modtageren benytter!
Avatar billede vittoriani Nybegynder
13. september 2001 - 13:01 #6
Man skal vide hvilket teleselskab nummeret er tilknyttet, så kan man sende som en almindelig e-mail via teleselskabernes sms-gateway:

E-mail adresse: mobilnummer@sms-gateway

Hvor sms-gateway på nuværende tidspunkt er:

sms.tdm.dk - Tele Danmark
note.sonofon.dk - Sonofon
sms.tdm.dk - Tele1 Europe
sms.tdm.dk - TelePassport
sms.orangedk.com - Orange
gsm1800.telia.dk - Telia
Avatar billede mgade Nybegynder
13. september 2001 - 15:08 #7
...eller åz kan man sende hele lortet via TDC - uanset hvilket selskab modtageren benytter!
Avatar billede vanilla.sq|media Nybegynder
28. september 2001 - 13:10 #8
loss--> Har prøvt... ellers ville jeg jo nok ikke dele point ud for at få svaret
Avatar billede vanilla.sq|media Nybegynder
28. september 2001 - 14:59 #9
Og vinderen er Hojben.....