Avatar billede wincentz Nybegynder
13. september 2001 - 02:25 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

BACKGAMMON TIL CASSIOPEIA E-11

findes der ikke et backgammonprogram til den model :
jeg ved der er lavet til palm\'en så jeg ville gerne have et hvis der er noget at finde HJÆLP :))
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
13. september 2001 - 09:40 #1
her er en trial version:
http://www.ksesoftware.com/products/ce/games/backgammon/default.html

kravene er dog at du kører Windows CE 3.0 og jeg kan ikke lige huske hvilken version af CE din model kører!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
13. september 2001 - 09:41 #2
og dog: \"Handheld PC, Palm-size PC with Windows CE 2.x\"
det var pocket pc der krævede CE 3.0 :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. september 2001 - 09:50 #4
200 point er godt nok MANGE point for simpel paratviden eller websøgning...
Avatar billede wincentz Nybegynder
13. september 2001 - 10:13 #6
waw sikke en masse svar der er kommet jeg takker og kigger på de links der er sendt og vender tilbage med point senere :)
Nanog >> nu var det ikke sådan at jeg ikke selv gad at finde det men jeg ville gerne have et som måske var testet og prøvet af andre så jeg ikke fik hentet noget skrammel :)
Avatar billede wincentz Nybegynder
13. september 2001 - 10:14 #7
og 200 point er da okay at få for det når man ikke er nærig :)))
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. september 2001 - 10:22 #8
200 point er for mange. Default for et SVÆRT spørgsmål er 60 - bare 100 point burde kun gives for et stort set umuligt spørgsmål - undtaget muligvis kategorien freelance.

Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
13. september 2001 - 10:27 #9
jeg gider ikke tage endnu et slagsmål om pointantal når der, som du selv siger, er frit spil i freelance-kategorien! der brokker folk sig ofte over pointantallet, hvis det er sat til UNDER 200 point.
sjovt nok hører man aldrig folk brokke sig over høje pointtal i dén kategori...
Avatar billede wincentz Nybegynder
13. september 2001 - 12:15 #10
LOLLER Nanog det er vel noget folk selv bestemmer . og da jeg ikke har brug for denne service så tit skal jeg jo bruge mine \"penge\" (point) på et eller andet .
men har lige testet det ene og det virkede ikke henter et af de andre nu >> kim :))
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. september 2001 - 12:27 #11
Point bør og skal afspejle spørgsmålets sværhedsgrad.

Avatar billede wincentz Nybegynder
13. september 2001 - 12:46 #12
jaja ok så siger du det :)) ses
Avatar billede wincentz Nybegynder
13. september 2001 - 12:57 #13
Æv æv æv de virker ikke til min Caasiopeia E-11 sikke noget skidt .
nogen andre der har nogle ide\'er?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
13. september 2001 - 13:02 #14
hvilken version af windows ce er er installeret?
Avatar billede wincentz Nybegynder
13. september 2001 - 13:19 #15
2,0 build 8037-8040
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
13. september 2001 - 14:25 #16
Avatar billede wincentz Nybegynder
13. september 2001 - 14:40 #17
desværre ikke noget af det der virker :((
Avatar billede wincentz Nybegynder
29. december 2002 - 11:03 #18
luk