Avatar billede exclusiv Nybegynder
12. september 2001 - 22:22 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Modtager besønderlige E-mails....

Hejza...

Her i den sene tid, har jeg adskilige gange modtaget en mail, fra ukendte personer. Intet navn, afsender der står ingen ting i emailen. Det eneste der er, er en vedhæftet film, med endelsen;  navn.exe

Så jeg skulle lige høre, om det måske var en virus eller hvad det nu kunne være, jeg har ikke prøvet at åbne nogen af disse filer, da jeg ikke ved hvad der kan ske..

I dag modtog jeg også en; med navnet;    Amlmhbam.exe

/X
Avatar billede silverflame Nybegynder
12. september 2001 - 22:23 #1
tja, jeg ville ikke åbne dem
Avatar billede hotpop Novice
12. september 2001 - 22:23 #2
Det kan udmærket godt være en virus. men du kan bruge bloker e-mail hvis du har Outlook expres :)
Avatar billede exclusiv Nybegynder
12. september 2001 - 22:25 #3
Jo, jeg kan godt bruge bloker e-mail. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre...

/X
Avatar billede egede Nybegynder
12. september 2001 - 22:26 #4
Slet dem...
Forresten, så hedder det besynderligt
Avatar billede rfogh Nybegynder
12. september 2001 - 22:27 #5
Dem får jeg også engang imellem... Ikke så tit mere... De får bare med delete :o)

For tiden er det mest Code Red Worm, jeg får... Dem kommer der en 3-4 stykker af om ugen...
Avatar billede -onslow- Nybegynder
12. september 2001 - 22:30 #6
send maillen til hormail den tjekker selv virus
Avatar billede -onslow- Nybegynder
12. september 2001 - 22:30 #7
Sorry Hotmail
Avatar billede exclusiv Nybegynder
13. september 2001 - 15:36 #8
-