Avatar billede lcc Nybegynder
12. september 2001 - 20:06 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Bios update

Hejsa...

Jeg har et IWILL XA100 motherboad med en AMD k6-2 300 Mhz processor. Motherboardet kan så vidt jeg ved klare op til 350 Mhz.
Jeg har hørt at man kan opdatere biosen og dermed kan sætte en større processor i. Er der nogle der har erfaring med dette, og hvor stor processor vil jeg i så fald kunne køre med?. Ydermere vil jeg egentlig gerne høre om jeg får noget ud af at opdatere biosen (funktioner)?.

LCC
Avatar billede makse Nybegynder
12. september 2001 - 20:19 #1
Kig på http://support.iwill.net/index_e.html og vælg XA100 í Legacy Products menuen.
Avatar billede superanden Nybegynder
12. september 2001 - 20:21 #2
Pas på med bios updates det kan koste dig dit bundkort
Avatar billede lcc Nybegynder
12. september 2001 - 20:25 #3
Har jeg så ret i, at den efter en bios opdatering kan køre med en AMD-K6-III/500 processor?
Avatar billede jgk Nybegynder
12. september 2001 - 20:25 #4
http://support.iwill.net/index_e.html
AMD-K6-III/500, ifølge deres hjemmeside.

Avatar billede makse Nybegynder
12. september 2001 - 20:28 #5
De skriver ikke noget om, at bios opdateringen behøves. Men det er i de fleste tilfælde nødvendigt.
Og ja, max. er så iflg. Iwill AMD-K6-III/500