Avatar billede jowa Nybegynder
12. september 2001 - 19:32 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Kaspersky Antivirus

Jeg vil gerne have et Kaspersky Anti-virus program, men på deres hjemmeside kan jeg kun bestille det via betaling med kort. Hvad gør jeg nu da jeg ikke har betalingskort? Kan jeg købe programmet i Dk?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
12. september 2001 - 19:35 #1
gratis kaspersky antivirus light:
ftp://ghostcom.nerdheaven.dk
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
12. september 2001 - 19:35 #2
var et svar :)
Avatar billede fcs Novice
12. september 2001 - 19:35 #3
Avatar billede fcs Novice
12. september 2001 - 19:36 #4
http://www.roeldata.dk/ - her kan du KØBE det fulde program og ikke det der light-fis som Kim Rosgaard reklamerer for ;-) Man drikker vel heller ikke Cola Light????
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
12. september 2001 - 19:44 #5
hov hov! hvad er der nu galt med en gratis version af et godt produkt?
Avatar billede jowa Nybegynder
12. september 2001 - 20:19 #6
Jeg har lige kikket på Roel data, og straks melder der sig flere spørgsmål.

Lite er det bedste valg for nybegyndere.
Silver er en ideal løsning for mindre avancerede brugere.
Gold er det bedste valg for mere erfarne brugere som har adgang til et netværk og/eller internet.

Jeg er bestemt ikke erfaren bruger, men jeg ønsker optimal beskyttelse og jeg er på nettet. ADSL.

Hvis jeg køber programmet på CD-rom, 2 årigt, hvad så med Updates?

Men ved Gold ser det MEGET avanceret ud.
Avatar billede fcs Novice
12. september 2001 - 21:32 #7
Jeg ville mene at du skal kigge mest på Silver. Den indeholder AVP Monitor, som konstant overvåger dine e-mails og din færden på nettet! Derudover er der Scanner, som  er det program du kan bede om at scanne hele din harddisk eller dele af den.

Mht. updates, så gælder der følgende: Du køber ikke programmet for 2 år, men retten til at hente updates i 2 år. programmet vil også virke efter de to år, men da du ikke ville kunne opdatere det, vil det ikke virke mod de nyeste vira. Du køber derfor retten til at hente opdateringer i to år (groft sagt). Du kan bede programmet om selv at opdatere kl. 12 hver dag (eller hvornår det nu passer), eller manuelt klikke dig ind og opdatere når du har lyst (husk nu at have lyst ofte.... Altså til at opdatere!! ;-) )

Håber at dette kan hjælpe på din lile forvirring ;-)

Avatar billede fcs Novice
12. september 2001 - 21:34 #8
Kim Rosgaard>> Du har helt ret, men jeg synes nu bedre om beskyttelsen og konfigurationsmulighederne i de lidt større versioner ;-)
Avatar billede jowa Nybegynder
12. september 2001 - 22:00 #9
Konfigurationsmuligheder lyder som et skræmmende udtryk. Jeg formoder, at det er det der gør, at den er for erfarne brugere.

Mht. til firewall som jeg kun kender som begreb, er det noget jeg skal overveje?
Avatar billede jowa Nybegynder
12. september 2001 - 22:18 #10
Roel Data er yderst sparsomme med firmaoplysninger. Ingen se nr. ingen navne, ingen adresse, kun tlf.nr ?????
Kender nogen noget til firmaet?
Avatar billede michr Nybegynder
13. september 2001 - 09:32 #11
Jeg kender intet til Roel Data, men til gengæld kan jeg oplyse dig om, at Kaspersky (AVP) er et kanon godt virusprogram, som du aldrig kommer til at fortryde købet af. Jeg har det selv og er meget imporneret af det og har aldrig (7-9-13)haft virus.

Du kan jo prøve at sende en mail til Roel Data og spørge om dine tvivls spørgsmål.
Avatar billede fcs Novice
13. september 2001 - 16:10 #12
Du kan kontakte dem på mail@roeldata.dk eller Tlf. 44 44 65 34  Mobiltlf. 22 17 65 35  Fax. 44 44 65 36

Jeg kender dem ikke personlig, men en af mine kammerater har købt AVP via dem og han har ikke nævnt noget om nogen problemer
Avatar billede jowa Nybegynder
13. september 2001 - 19:11 #13
Jeg takker for alle svarene. Et stk. silver er bestilt hos Roel Data.
Avatar billede fcs Novice
13. september 2001 - 20:57 #14
Jeg takker for point ;-)