Avatar billede lowrider Nybegynder
31. januar 2000 - 23:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kuffert til bærbar computer?

Hvor finder man et firma, der sælger aluminiums kufferter til bærbare computere.
Ikke en af de billige "alu/træ" kufferter, men en rigtig solid og tynd en???
Avatar billede hjensen Nybegynder
01. februar 2000 - 08:51 #1
Det lyder som om du vil have en flightcase. Se disse to adresser:

http://www.kwcases.dk/

http://www.cadaudio.dk/

Den øverste er nok den bedste
Avatar billede lowrider Nybegynder
01. februar 2000 - 10:20 #2
Jeg leder efter en kuffert med runde hjørner, flad og hele den ydre del skal være lavet af aluminium...

Håber der er nogen, der kan hjælpe :-)
Avatar billede lowrider Nybegynder
09. februar 2000 - 16:43 #3
Er det ikke nogen, der bare har et lille forslag???
Avatar billede motte Nybegynder
14. marts 2000 - 12:30 #4
Der ligger et firma i Randers, nær Århus, kaldet RanCase, de laver alt inden for flightcases m.m. Hvis du ringer til dem kan de garanteret hjælpe dig. Ejeren hedder Ole og han er til at prutte om prisen med... Har du selv en idé om hvordan den skal se ud, kan du bare fortælle ham om den, så laver han det - og det er bare iorden, har selv brugt ham meget!!!

Avatar billede lowrider Nybegynder
14. marts 2000 - 12:33 #5
Jeg prøver at ringe en dag...
Avatar billede lowrider Nybegynder
04. oktober 2000 - 14:02 #6
Løsning: Jeg solgte computeren... ;-)