Avatar billede casperwollesen Nybegynder
12. september 2001 - 17:41 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Program til Dyndns.dk

Hej !

Jeg har lige ominstalleret min pc, før brugte jeg et windows program som var lavet af nogle danske til at opdatere mit dyndns.dk navn. Det kan jeg ikke finde, er der nogen der har det liggende ? Det er freeware og jeg selv fandt det på deres news server, men der ligger det ikke mere.

Håber nogen kan hjælpe mig.

Mvh.
Casper W.
Avatar billede mipe1 Nybegynder
12. september 2001 - 18:35 #1
Ved godt du spørger efter et bestemt program og du har sikkert også kigget på dyndns.org
Men her kommer linket til klienterne alligevel
http://support.dyndns.org/dyndns/clients/windows.shtml
Avatar billede hanghoj Nybegynder
07. november 2001 - 14:00 #2
der findes også www.dns2go.com, jeg har ikke selv prøvet det, men kender en som bruger det.

/Hanghoj
Avatar billede mipe1 Nybegynder
12. november 2001 - 10:11 #3
der findes også en her http://www.kvtek.com/PostPro/ som jeg har fået anbefalet, men dog ikke har prøvet endnu. Den skulle køre som en service
Avatar billede casperwollesen Nybegynder
12. november 2001 - 10:14 #4
Har selv fundet programmet, kan ikke lige huske hvor henne, men er der nogen der mangler det, kan jeg maile det. Da det er freeware.

Ellers tak for jeres hjælp...

Casper W.
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2002 - 10:36 #5
casper jeg kunne godt bruge programmet hvis du gider sende det til mig på hla@tdcspace.dk.
Avatar billede casperwollesen Nybegynder
08. april 2002 - 07:57 #6
skulle være sendt nu...