Avatar billede nofire Nybegynder
12. september 2001 - 15:01 Der er 8 kommentarer

Program til deling af internet forbindelse

ER der ikke nogen der kender til et godt program til dling af internet forbindelse - kan godt dele filer men ikke internet forbindelsen ??
Mvh,
Nofire
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
12. september 2001 - 15:02 #1
Prøv Proxy+. Findes i gratis version med begrænsninger på antal klienter osv...
Avatar billede nofire Nybegynder
12. september 2001 - 15:04 #2
Hvor kan det hentes
Avatar billede bak Seniormester
12. september 2001 - 15:04 #3
Det afhænger lidt af dit styresystem, men Windows 98 second edition har programmet indbygget, og det virker ganske glimrende hos mig.
Avatar billede nofire Nybegynder
12. september 2001 - 15:05 #4
Har fundet det
Avatar billede nofire Nybegynder
12. september 2001 - 15:05 #5
Jeg kører 2000
Avatar billede nofire Nybegynder
12. september 2001 - 15:17 #6
Virker ikke - for mig i hvert tilfælde
Avatar billede rickypriv Nybegynder
12. september 2001 - 16:45 #7
Jeg har tidligere brugt WinGate - da jeg havde ADSL over ATM-kort. Det har funket fint til jeg fik Router og Ethernet. :)
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
13. september 2001 - 19:58 #8
Ang. Proxy+:
Søg efter det... Jeg fandt det på Altavista. Den præcise adresse kan jeg desværre ikke huske.