Avatar billede jeps Nybegynder
12. september 2001 - 13:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ASUS CD-S500

Hej jeg kan ikke få dette cdrom drev til at køre dma mode i windows 2000. nogle gode forslag til hvad der kan være galt?
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. september 2001 - 15:20 #1
Du skal ind i enhedshåndtering, H-klik på Denne Computer og vælg Hardware - Enhedshåndtering.
Så finder ATA/ATAPI IDE og finder under Primær og sekundær din CD-rom drev, der kan du sætten den til PIO eller DMA!
Avatar billede jeps Nybegynder
12. september 2001 - 16:10 #2
det har jeg prøvet, det har ikke hjulpet. er der andet man kan gøre
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. september 2001 - 18:19 #3
Du har prøvet, men der må ds have stået PIO der, eller kan du ikke ændre det?
Avatar billede jeps Nybegynder
12. september 2001 - 18:24 #4
i w2k kan man jo kun sætte den til (dma hvis tilgængeligt) Det har jeg sat det til, men det køre stadig PIO. jeg har også prøvet i bios, men det er det samme.
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. september 2001 - 18:43 #5
Du skal nok have fat i nye Aspi drivere fra ASUS!
Avatar billede jeps Nybegynder
15. september 2001 - 18:23 #6
Jeg har desværre ikke kunnet få det til at virke, har nu fået det byttet ved forhandler da de heller ikke kunne hjælpe.
Avatar billede retaxes Nybegynder
15. september 2001 - 18:44 #7
Ja, men det er bare i oden!