Avatar billede anneoghund Nybegynder
12. september 2001 - 09:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

cda filer

Jeg har en CD-ROM med CDA-filer på, den indeholder \"testlyd\". Jeg skal lave nogle kopier af min CD-ROM, jeg kopier derfor min CD-ROMs indhold ned på min harddisk, for at kunne brænde nogle nye CD-ROM\'er.
Min problem er at mine CDA-filer efter kopiering er \"ødelagte\", der kommer ingen lyd mere.
Så mit spørgsmål lyder, hvordan får jeg lavet kopier af min CD-ROM, der indeholder CDA-filer, med filerne intakte og uden at lyden går tabt?
Avatar billede darkside Nybegynder
12. september 2001 - 10:13 #1
Du skal bruge en CD ripper...
http://download.cnet.com/downloads/0,10151,0-1896417-106-0-1-0,00.html?tag=dir
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
12. september 2001 - 10:13 #2
Du skal bruge et program til at kopiere disse filer ned på harddisken, f.eks. EASY CD-DA Extractor
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
12. september 2001 - 10:14 #3
Avatar billede darkside Nybegynder
12. september 2001 - 10:15 #4
Avatar billede anneoghund Nybegynder
12. september 2001 - 10:16 #5
Foreløbig tak for jeres svar, jeg ser på det I har sendt mig, og vender tilbage lidt senere.
Avatar billede jimsim Nybegynder
12. september 2001 - 10:44 #6
Hvorfor laver du ikke bare en cd-cd kopi?
Avatar billede anneoghund Nybegynder
12. september 2001 - 11:21 #7
>JIMSIM, det har du da ret i, det har jeg også selv lige siddet og fundet ud af. Mit CD-ROM brænderprogram EASY CD CREATOR, kunne sagtens klare opgaven, så mit problem er løst. Jeg får således ikke brug for de foreslåede downloadprogrammer alligevel, men tak alligevel.
Avatar billede anneoghund Nybegynder
12. september 2001 - 11:26 #8
Øv, jeg ville have givet TORBENMELANDER 15 points, DARKSIDE 15 points og JIMSIM 30 points, hvordan klarer vi nu den?
Avatar billede jimsim Nybegynder
12. september 2001 - 12:03 #9
Tjaa du kunne ikke gi\' os(darkside og mig) nogle point, da vi kun havde lagt en kommentar.
Men nu hvor du har sagt hvordan du ville ha\' fordelt point\'ne, kunne Torben(hvis han har lyst) lave et spm. hvor han fordeler point\'ne som du gerne ville ha\' gjort.
Anyway, så var det godt du fik løst problemmet :)
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
12. september 2001 - 19:27 #10
Det er jeg ikke meget for ;-P Nå så skidt da http://www.eksperten.dk/spm/108821 .. tak for point