Avatar billede cool_casper Nybegynder
12. september 2001 - 09:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Antal sek før den starter!

Hej!

Hvor henne kan jeg bestemme hvor mange sekunder der skal gå før min computer starter op?? Jeg har en dualboot mellem 98 og w2k.
Avatar billede johnnybrian Nybegynder
12. september 2001 - 09:45 #1
Mener det er F8 du skal trykke på i menuen....så kommer der valgmuligheder!

/JB
Avatar billede jeps Nybegynder
12. september 2001 - 09:50 #2
I w2k skal du gå ind i egenskaber for system > avanceret > start og genoprettelse
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. september 2001 - 10:48 #3
Du kan redigere i c:\\boot.ini med notepad.

Du skal muligvis fjerne flag for skjult fil og for readonly.

Kan du ikke finde filen skal du i explorer/stifinder sætte et kryds for Vis skjulte filer, ellers kan du ikke se den!
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. september 2001 - 10:49 #4
Når du har redigeret filen skal du sætte flaget igen for skjul fil og Readonly!
Avatar billede cool_casper Nybegynder
12. september 2001 - 11:07 #5
Ja, jag ved squ godt hvordan mna ser en skjult fil !!! :-)

Skulle bare have filnavnet. Tak......

Avatar billede retaxes Nybegynder
12. september 2001 - 11:12 #6
cool_casper> Det er ok at du kender fil-navnet, men der er trods alt nogen der ikke kender fremgangsmåden, derfor er jeg nødt til at forklare hvordan man gør ;o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. september 2001 - 11:16 #7
Tak for pointene ;o)

www.fotx.net/retaxes
Avatar billede makse Nybegynder
12. september 2001 - 11:47 #8
Det var da besværligt. :) Hvorfor gjorde du ikke som Jeps beskrev.
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. september 2001 - 11:55 #9
makse> Det kunne jeg også have foreslået, men det ville blot blive en gentagelse jeps svar ;o)
Ok, måske lidt mere detaljeret!