Avatar billede freefreelancer Nybegynder
11. september 2001 - 21:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Webdesign?

Hej eksperter...

Jeg søger en person der er ejer af en webdesign firma eller noget i den retning. Jeg er 15 år gammel og søger et fritidsjob som webdesigner eller noget i den stil. Jeg ved godt at det er næsten umuligt at få fat i men jeg er villig til at arbejde næsten gratis dog ønskes et par kr. om måneden så jeg har råd til at opgive mig nuværende fritidsjob. referencer mm. kan selfølgelig ses men det vil jeg helst snakke om på icq eller mail. Jeg bor selv på sjælland så det ville jo være en fordel om dit firma også lå der.

-Jonas / jonas_madsen@fbold.dk
Avatar billede mukanus Nybegynder
11. september 2001 - 21:32 #1
hvorfor starter du ikke et firma selv ??

jeg har fx. www.ultraz.dk og jeg er 14 år...

siden er ikke helt oppe endnu det der er der er bare noget jeg lagdeop da mit odmæne lige et kommet.

// Mu Kanus
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. september 2001 - 21:34 #2
Fordi at meget få har lyst til at handle med en 14 & 15 årig, samt man i den alder har meget at lære. I sær hvad angår kundekontakt.
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
11. september 2001 - 21:37 #3
Det er jeg sådan set også igang med men man lære jo ikke så meget af det som af at være i et firma.!

-Jonas
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. september 2001 - 22:02 #4
Rigtigt, det er godt/vigtigt med noget modspil.
Avatar billede jokn Nybegynder
11. september 2001 - 22:29 #5
freefreelancer: hvis du finder et godt firma, som har plads til 2, gidder du så ik liiige sige det til mig?

Jeg står nemlig i same situation som dig :))
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
11. september 2001 - 22:30 #6
Fordi  mange ikke gidder handle hos et firma der ejes af en 14 årig - prøv og se, du er hostet af freepaq, det fjerner ligesom den sidste seriøsitet fra det.

En anden ting er f.eks moms registrering, det er du vel ikke ? I så fald skal du jo aflevere regnskaber m.m, en stor mundfuld for en 14 årig.

Respekt til de unge mennesker der starter noget seriøst. Men alle dem der lige har læst \"Kom godt igang med frontpage på 3 minutter\" og taget et aften skole kursus og så går ud og starter deres webdesign firma er sq for meget!

freefreelancer > Jeg tvivler på du finder noget, jeg står selv med samme problem. Prøv og lav en mail hvor du skriver om dig, referencer, lidt om hvad du kan, hvad du ønsker af virksomheden og send den ud til firmaer i dit lokal område.

-/Bjarke
Avatar billede kein Nybegynder
11. september 2001 - 23:28 #7
Nej det er skam ikke umuligt! Vi kunne evt. godt have brug for en enkelt til oktober og senere evt. en til... Alderen er ingen hindring, og arbejde hjemmefra en god mulighed!

Men, først ville det være rart med nogle oplysninger om dig/jer, såsom kundskaber indenfor design/programmering og evt. eksempler/referencer på design lavet af dig (hvis du har nogen).

Aflønning vil ske udfra en fast aftalt pris pr. job/design (afhængig af størrelsen), men alt det kan vi altid vende tilbage til!

Da vi i øjeblikket er ved at skifte webudbyder mv. har jeg oprettet denne mail kein@olin.as, hvor I gerne må sende lidt om jer selv...

Svar kan forventes sidst på måneden.

Mvh
Kein Webdesign
Avatar billede moroax Nybegynder
12. september 2001 - 00:54 #8
bjarke-b >>
Nu du er så flot i gang,
jeg trode sq ikke man kunne være moms reg. som 14 årig, men det må han jo være for hans priser er incl. moms *LoOoL*

* MoRoax...
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
12. september 2001 - 08:33 #9
moroax > Nej, det er jeg ikke - det hele kører igennem min fars firma, så det er der nu ingen problemer med!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
12. september 2001 - 08:39 #10
moroax > Ok, troede lige det var mig du hentydede til (www.bekhoj.dk ;)
Avatar billede motu Nybegynder
06. november 2001 - 21:44 #11
lol den jantelov!!!