Avatar billede wust Nybegynder
31. januar 2000 - 11:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Audiograbber

Jeg søger information om programmet. Evt. steder hvor man kan finde den som "freeweare".
Avatar billede snowball Novice
31. januar 2000 - 12:09 #1
Audiograbbers engelsksprogede hjemmeside:

http://www.audiograbber.com-us.net/

Tror ikke du skal regne med at finde en freeware ver. !!!

Snowball
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2000 - 12:59 #2
Næsten freeware så da.
Avatar billede snowball Novice
31. januar 2000 - 13:12 #3
Tjaaa, det' som man ta'r det !

Koster små 200kr. !!!

Snowball
Avatar billede snowball Novice
31. januar 2000 - 13:27 #4
Hvad er der galt med svaret ???

Snowball
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2000 - 14:06 #5
Snowball - jeg tror i det hele taget at han kun er ude efter et sted hvor han kan hente det kvit og frit, så derfor er dit svar ikke accepteret. :-D
Avatar billede snowball Novice
31. januar 2000 - 14:11 #6
Så må han sgu lære at udtrykke sg noget bedere !!!

Han ville ha' informationer om programmet, og det fik han ! Det med at man skulle kunne hente den gratis var ikke noget krav, men jeg kan da hurtigt finde en masse sider hvor han kan hente den gratis. Jeg vil bare ikke skrive siderne her, for det er ikke det Eksperten er beregnet til !!!

Snowball
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2000 - 22:51 #7
Wust du få sku ikke noget på den måde. Hvad søger du egentlig?
Avatar billede wust Nybegynder
06. februar 2000 - 17:05 #8
Undskyld mit unuancerede indlæg.
ja jeg er ude efter et gratis program, og undskyld misbruget af "eksperten"

Wust