Avatar billede bransholm Nybegynder
11. september 2001 - 14:58 Der er 5 kommentarer

Ang. Form (sorry - hvis jeg har lavet fejl ved oprettelse)

(sorry - hvis jeg har lavet fejl ved oprettelse)

På siden http://www.123jokes.dk kan man tilmelde sig til en mailingliste. Man skriver naturligvis sit navn i feltet og trykker på tilmeld. Så får man af vide at man er tilmeldt - Tillykke! MEN, hvordan gør sådan, at man også bare kan trykke enter i feltet, så man ikke absolut skal trykke på tilmeld?
Avatar billede cuddles Nybegynder
11. september 2001 - 15:03 #1
Læg en rigtig action ind i formen, og tjek om inputtet er OK i den fil, du sender brugeren til.
Avatar billede bransholm Nybegynder
11. september 2001 - 23:43 #2
Kan jeg få dig til at skrive, hvad det er jeg mangler i koden? Jeg er nemlig ikke helt med :(
Avatar billede cuddles Nybegynder
12. september 2001 - 16:43 #3
<form action=\"tilmeld.php\" method=\"post\" name=\"tilmeldinfo\">

så tjekker du i tilmeld.php om emailen er en gyldig adresse, hvis den ikke er, så sender du dem tilbage til indtastningssiden.
Avatar billede bransholm Nybegynder
12. september 2001 - 20:29 #4
Jeg har prøvet, men jeg kar ikke få det til at virke. Det enste er, at jeg ønsker, at når man har skrevet sit navn i submit-feltet, så skal man OGSÅ kunne trykke \"enter\" og tilmelde sig, ligesom når man trykker på tilmeld-knappen.
Avatar billede eilskov Nybegynder
25. oktober 2001 - 22:55 #5
Jeg har det samme problem, ¨så hvis du har fundet ud af det, er jeg meget interesseret!