Avatar billede david_dollas Nybegynder
11. september 2001 - 14:02 Der er 7 kommentarer

netscape vs. table\'s og background

Jeg har en tabel med en masse tr\'er og td\'er i. i nogle af felterene kommer min bg ind og andre ikke.. hvorfor ik!!!
Avatar billede bbs Nybegynder
11. september 2001 - 14:03 #1
Fordi Netscape kigger på koderne anderledes end Inet Explorer.

Ganske enkelt.
Avatar billede david_dollas Nybegynder
11. september 2001 - 14:05 #2
TOTAL fedt svar. Det ved jeg sku da godt... Hvad med et svar på, hvordan jeg kan gøre det så det virker i begge browsere???
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2001 - 14:06 #3
link?
Avatar billede bbs Nybegynder
11. september 2001 - 14:09 #4
Du spurgte hvordan det kunne være, og jeg svarede ..
Længere er den vidst ikke.
Avatar billede david_dollas Nybegynder
11. september 2001 - 14:09 #5
Det kan du ikke, da det er internt... koden er sådan her:

<table background=\"images/ost.gif\">
<tr>
<td>1</td>
<td>2</td>
</tr>
</table>

i nummer 1 kommer bg\'en med, og i 2\'eren kommer den ikke med... i NETSCAPE
Avatar billede david_dollas Nybegynder
11. september 2001 - 14:28 #6
Hvis jeg kører koden (ASP):

<%
for a = 1 to 755
%>
<table background=\"images/tile1.gif\" cellpadding=\"0\" cellspacing=\"0\" border=0 width=755>
<tr>
<td width=<%=a%>><%=a%></td><td width=<%=756-a%>>&nbsp;</td>
</tr>
</table>
<%
next
%>

så kommer baggrunden med i de første og sidste 21 tilfælde... Hvorfor kommer det ikke med på resten?? Billedet jeg bruger er 10x10 pixel.
Avatar billede phineas_phreak Nybegynder
11. september 2001 - 23:10 #7
læs min kommentar i dette SPM. Nok ik så relevant men tag det lige med: http://www.eksperten.dk/spm/107646