Avatar billede omen Nybegynder
11. september 2001 - 12:17 Der er 4 kommentarer og
7 løsninger

Vurdering af side...

Dette er siden som i skal kritisere: http://m1nd.sytes.net
Jeg har posted dette spørgsmål før, men nu er siden snart ved at være færdig. I må meget gerne kommentere, give gode råd, komme med ideer, osv osv. På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede seider Nybegynder
11. september 2001 - 12:24 #1
cool nok men du skal lige kontrolere den forbrokken links, det er lidt useriøst at vurdere en side hvor man ikke håndtere billeder der mangler !

www.fotx.net/seider
Avatar billede a_c Nybegynder
11. september 2001 - 12:24 #2
Den tager meget lang tid om at loade. Efter 5 minutter er den stadig ved at hente billeder ind.
Ser umiddelbart meget lækkert ud i IE6.
Der er for meget kursiv skrift.
Avatar billede a_hyltoft Nybegynder
11. september 2001 - 12:29 #3
det er en rigtig flot side du har dig der. Den er simpel dog indeholder den mange nyttigw ting og der nemt at finde rundt.
Det eneste der er er lige det billede på forsiden. som ikke står lige overfor hinanden. Men det har jo ikke noget med designet af gøre.
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
11. september 2001 - 12:48 #4
1. Langsom at loade :(
2. Gode farver, harmoniere godt sammen

Tja... der er ikke meget at komme efter.
I IE 5.5 ser den fin ud, men i NS 6.1 går der et eller andet galt. Farverne er lidt kikset der :(

::sunlock.dk::
Avatar billede jakoba Nybegynder
11. september 2001 - 14:27 #5
Horribel load-tid. Spark til hotellet eller find et bedre.

Det sorte i celleoverskrifterne er lig med baggrunden udenfor så det nærmest ligner en fejl. Den sorte baggrund i sidekolonnerne går også op og får logobilledet til at se lidt mærkeligt ud. Prøv med samme grønne baggrund som midtfeltet, jeg tror det vil virke bedre, evt med lid ændret toning inden i cellerne.

Du bruger lovlig mange .pl filer idet du bygger siden. Det koster tid.

Jeg er noget uenig i din proritering af nyhederne :-))

mvh JakobA
Avatar billede rasta Nybegynder
11. september 2001 - 16:45 #6
som før nævnt er load-tiden ikke til at holde ud...
Der er også et par billedfejl.
Det generer mig at menuen er så kort (ikke lang),
det skaber et tomt, sort hul nede til venstre...

/rasta
Avatar billede omen Nybegynder
11. september 2001 - 20:11 #7
Ang. farten, så ligger den i øjeblikket på en ADSL linie, men snart kommer den op på en DUAL T1 linie, så mon ikke det kommer til at hjælpe lidt :-)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. september 2001 - 10:34 #8
Det går utrolig langsomt, men kigger man bort fra det, så er det en flot side. Let at bruge, og overskuelig. Den grønne farve er meget beroligende. Dejligt at der ikke er en masse reklamer. Og så er indholdet endda også relevant, man kan bruge siden til noget.
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. september 2001 - 11:54 #9
omen >> Det er ikke sendetiden der er noget ivejen med. det er den server siden ligger på der reagerer for langsomt og dermed giver en masse ventetid.
Avatar billede omen Nybegynder
13. september 2001 - 14:59 #10
jakoba: og, og serveren er i øjeblikket ADSL, og snart bliver serveren en Dual T1 linie! Men jeg takker for svarene...
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
14. september 2001 - 08:04 #11
Takker for points ;)

:sunlock.dk::