Avatar billede zuluzapper Nybegynder
11. september 2001 - 11:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål til Makse.

Jeg har det lidt skidt med at jeg ikke fik delt pointene sidst, og du ikke fik nogen.
Måske du kunne svare mig på følgende: Jeg kan ikke finde en driver til min scanner så den kan køre under Win2000. Jeg tror det muligvis er fordi det er en IBM-scanner, og de ikke bruger Win2000, men OS/2.
Scanneren hedder \"Idea Scan 2000\" og er en USb-scanner.

Skulle du ikke lige vide det, så send et svar alligevel, så du kan få dine point fra sidst.
Avatar billede makse Nybegynder
11. september 2001 - 11:39 #1
Det var nu ikke nødvendigt, men tak alligevel. :) (Ref. www.eksperten.dk/spm/104895 )

Der findes ikke nogen Windows 2000 driver. Der findes dog en driver til NT du evt. kan prøve.
Link: http://www.pc.ibm.com/qtechinfo/MIGR-4793QC.html

Følgende er fra http://www.ntcompatible.com/ib.shtml

No support planned from IBM, drivers complain about
missing DLL-file if you try to use them.

Works normaly with programs
from original cd and tested with Omnipage 10 Pro

Har du installeret Service Pack 2?
Avatar billede zuluzapper Nybegynder
11. september 2001 - 12:14 #2
Hej Makse

Nej, jeg ikke installeret Service Pack 2 endnu.
- Det vil jeg starte med, og derefter prøve dem du har refereret.

Mange hilsner.
Avatar billede goulduck Nybegynder
11. september 2001 - 22:25 #3
Øv ... hvis jeg nu havde været hurtigere .. ville jeg så ikke ha fået nogen point? :)
Avatar billede zuluzapper Nybegynder
11. september 2001 - 22:37 #4
;-)