Avatar billede axor Nybegynder
11. september 2001 - 07:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows media player

Hallo kan nogen hjælpe.
Jeg har en form med mediaplayer\'en på og vil gerne kunne overfører enkelte frames fra den film som nu kører til en picture box - ved nogen om det kan lade sig gøre og hvordan?...

Hurtig svar (please) ;)

Avatar billede axor Nybegynder
13. september 2001 - 03:51 #1
Så er der 200 Point på højkant. Jeg har virkelig brug for hjælp...
Avatar billede axor Nybegynder
16. september 2001 - 01:43 #2
Tough break - Skulle denne site ikke passe til navnet Experten. Der må da være nogen som kan svarer på mit spørgsmål.
Avatar billede netraider Nybegynder
20. september 2001 - 20:47 #3
Så skal du vidst have gang i noget win api -kodning til at lave et skærm dump!
Avatar billede axor Nybegynder
21. september 2001 - 04:18 #4
Ok, kompliceret? eller har du et forslag til hvordan det gøres...
Avatar billede -kenner- Nybegynder
18. februar 2004 - 20:51 #5
hvis det er et billede af filmen du mangler så kan du bare tage et Prt Scr..