Avatar billede Slettet bruger
11. september 2001 - 00:20 Der er 1 løsning

Søger job

Hej

Jeg er en dreng på 17 år. Jeg søger desperat et fritidsjob da jeg er virkelig træt af mit nuværende job i en tøjbutik.

Jobbet jeg søger:

Et alsidigt og spændene IT-relateret job, tror dog aldrig man kan komme uden om noget rutinearbejde, især i et fritidsjob.
Et job hvor jeg arbejder 8-10 timer om ugen, til en god løn.

Mig selv:

Jeg har før arbejdet hos en netshop som salgskonsulent/kundeservice medarbejder. Derudover lavede jeg også fakturering og databasearbejde m.m.. Jeg lavede også det trivielle arbejde såsom gå ud med skrald, på posthuset etc.

Hvad er jeg god til?:

Firma/Kunde kommunikation: Har stået i butik i 2½ år. Salgskonsulent/kundeservice i 1 år.

Hurtig og effektiv indlæring - Hvis jeg skal kunne div. programmer, er jeg god til hurtigt at få det lært og komme i gang med arbejdet.

Jeg kan nemt formulere mig på engelsk og på skrift kan jeg uden videre problemer nedfælde et pænt og grammatisk korrekt engelsk.

Hvis dette fanger jeres interesse, og I evt. godt kunne tænke jer et CV og en ansøgning, så mail mig på thomas.hartz@privat.dk eller flower mig på 117734157.

Mvh

Thomas Hartz-Olsson
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2001 - 00:21 #1
fejl