Avatar billede maínframe.subnet Nybegynder
30. januar 2000 - 17:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Til Admin>>

Jeg har lige fået et nyt navn til min hjemmeside, og det vil jeg jo også gerne bruge her på eksperten, så vil jeg høre om man ikke kunne få de point man har nu flyttet over til den nye bruger. Og naturligvis også slette den gamle bruger som i øjeblikket hedder mainframe.subnet og vil gerne hedde Physique. Samtidig skal du jo også slette de 300 point som man får når man oprette en ny bruger.

Venlig Hilsen Mainframe.subnet
Avatar billede fcs Novice
30. januar 2000 - 17:30 #1
Ud af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at få at vide hvad ideen bag at skifte brugernavn er. Har du en eller anden praktisk begrundelse, eller er det bare fordi det kunne være fedt? Umiddelbart kan jeg ikke se at det skulle gøre nogen forskel, men jeg kan jo tage fejl. Det er ikke fordi jeg mistænker dig for snyd eller noget, men jeg er bare lidt nysgerrig!!
Avatar billede maínframe.subnet Nybegynder
30. januar 2000 - 18:26 #2
til fcs

Det er fordi jeg har en adresse på mainframe.subnet.dk - men har som sagt skiftet til physique.subnet.dk - og det er jo ikke særlig genialt at hedde et gammelt og forældet navn som ikke bruges mere.

mvh. mainframe.subnet
Avatar billede admin Novice
30. januar 2000 - 19:23 #3
Desværre kan jeg ikke sådan lige overføre point fra din gamle konto til en ny, og gjorde jeg det ville der sikkert være mange der ville have deres brugernavne ændret.

Samtiddigt ville regskabet ikke stemme.
Avatar billede maínframe.subnet Nybegynder
30. januar 2000 - 23:05 #4
ÆV - men tak for ulejligheden

mvh. Den stadig samme mainframe.subnet
Avatar billede binz Nybegynder
02. februar 2000 - 23:13 #5
Du kan jo bare oprette et spørgsmål og så selv svare! Det er godt nok ikke moralsk forsvarligt, men du er jo selv herre over din moral!
Avatar billede spacey Nybegynder
20. marts 2000 - 15:31 #6
Mainframe>>>> Hvis det er så enomrt vigtigt for dig kan du jo bare bede admin lukke din konto som mainframe.subnet også bare oprette en ny!

Jeg ved godt at dine points ryger men hvad er det lige de er værd?

//jens