Avatar billede Slettet bruger
10. september 2001 - 16:39 Der er 17 kommentarer og
5 løsninger

WindowsXP 2600 trail

Hvor findes det link på microsofts hjemmeside, hvor man kan bestille en trail af windows XP 2600 final?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
10. september 2001 - 16:41 #1
nej det kan du ikke men du kan snart købe den,,

du kan bestille en trail af rc1
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
10. september 2001 - 17:13 #2
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
10. september 2001 - 17:13 #3
Jeg mener også at Zitech har har dem til salg for ca. 100 kr.
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. september 2001 - 17:30 #4
Fra Zitech bliver det 123 kr. alt inklusive porto!
Det er build 2505!

Man skal vidst være fast kunde hos Zitech der har hjemmeside på www.zitech.dk ellers må du prøve på Microsoft siderne!
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. september 2001 - 17:32 #5
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2001 - 18:16 #6
http://www.eksperten.dk/spm/107884

Jeg ikke fået det endelige link endnu, men :o)
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2001 - 18:17 #7
blueyed1 kun i usa
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. september 2001 - 19:12 #8
kharder> Var der ingen gevinst?

Jeg logger mig lige på hos Zitech og ser om de stadig har en beta!
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. september 2001 - 19:21 #9
kharder> Desværre så det ikke sådan ud, så der er nok lukket for det varme vand ;o(

Avatar billede subcore Nybegynder
11. september 2001 - 05:30 #10
Du kan købe den mange steder, Men hvis du vil have den nyeste skal du først købe en RC1 og derefter opgradere den fra nettet, så er det gratis...
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2001 - 07:09 #11
Jeg har i det andet sprøgrsmål fået at vide, det kunne lade sig gøre at købe Windows Xp direkte hos microsoft i en final version hos microsoft, det er dette link jeg sørger, som også vikrer her i Dk. :-)

Det hvor man bliver henvist til www.nemcomputer.dk eller http://www.zitech.dk/ har jeg prøvet, det er ikke det jeg er intereseret i.
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2001 - 07:10 #12
ricky bemærker i http://www.eksperten.dk/spm/107884 , en final version fra microsoft.
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
11. september 2001 - 12:28 #13

Hejsa

Lad ENDELIG være med at købe den hos Zitech, så bliver du taget i rø....., de er ALT for dyre ....

Du kan hos Nem Direct få den for en tyver (20 Kr.) Tryk på linket nedenfor ....

http://www.nemdirect.dk/product.asp?sku=9039010&shop=pc

Har selv købt der *S*

/Sweet1
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. september 2001 - 12:37 #14
Ah, der kommer da også fragt/porto på - 8,- kr.
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2001 - 13:09 #15
Ja det er den jeg hele tiden har henvist til her på eksperten, der er en 2505 version og ikke en 2600 version final. 16 kr. + 40 i proto står der på min faktura.
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. september 2001 - 13:14 #16
Fra Microsoft!

Windows XP was released to manufacturing on August 24 and will be available worldwide on October 25
Avatar billede djeclemen Nybegynder
11. september 2001 - 13:34 #17
retaxes -> Xp slipper ud når den skal til brænding og det er sket!!
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2001 - 14:52 #18
Hmm vil det sige der er ingen der har nogle bedre bud end de ovenfor anførte?

Avatar billede retaxes Nybegynder
11. september 2001 - 18:04 #19
Jeg har ikke kunnet svare før nu, min forbindelse røg!

Jeg ved godt at det er lige oppe over med præmieren!
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2001 - 23:14 #20
Ingen af svarende dækker det jeg søger, så der er ikke 250 point til nogen af jer, men som tak for jeres flid, så deler jeg sådan at der er 50 point til hver svar nu.
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. september 2001 - 23:23 #21
kharder> Du er en gavmild sjæl, tak for pointene ;o)

Jeg faldt i min søgen over en site hvor man kunne bestille winXP, iøvrigt på den site hvorfra jeg kopierede en stump tekst ind her, men man kunne kun bestille den hvis man samtidig købte en PC, men det var jo ikke lige det du søgte ;o)

www.fotx.net/retaxes
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2001 - 00:00 #22
Nej det har du ret i, retaxes, jeg er i første omgang kun interesseret i en final trail version, som rygterne sagde, at man kunne købe via microsoft. :o),