Avatar billede maínframe.subnet Nybegynder
30. januar 2000 - 17:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Physique Development - Igen

Nu har jeg fået lavet noget mere flash+indhold til min hjemmeside, så hvis de vil være så venlig at gi' lidt respons vil jeg være glad.
Http://www.physique.subnet.dk

mvh mainframe.subnet

P.s På forhånd TAK!
Avatar billede jt Nybegynder
30. januar 2000 - 19:14 #1
Du har et problem med din top-frame: Jeg kan f.eks. ikke læse menuen i bunden af den ramme i min browser (MSIE).

Dit logo yderst til venstre er tydeligvis uskarpt (det kan der selvfølgelig være en pointe i).

Din grafik i topframen kan jeg heller ikke se 100% - ordet teknologi kan kun læses som 'tekno'.

Først når jeg maksimerer browseren, så får jeg mulighed for at se din menu og din grafik.

Dine tekster skæmmes af en hel del slåfejl ('Delevlopment') og sammensatte ord, der er delt.

Designmæssigt vil jeg anbefale dig at undlade at lave fast lige margin på din brødtekst - den er sværere at læse (hvid skrift på sort/grå baggrund er i fovejen hårdt) og da der ikke er et ordentligt orddelingssystem i HTML, så få man nogle grimme floder i 'satsen'.

Iøvrigt synes jeg ikke din 'Dagens IT-nyhed' er så interessant. Den handler om et slagsmål om domænenavnet Tatooine, og det er iøvrigt ComOM, der citerer CNET. Men som IT-nyhed betragtet er den temmelig ligegyldig - slagsmålet har nok større interesse for StarWars-nørder end for IT-folk, når det kommer til stykket.

Jeg undrer mig i det hele taget over, hvad 'nyheden' laver her. Hvis jeg er interesseret i den slags nyheder, så abonnerer jeg da på ComOm's nyhedsbrev, hvor jeg iøvrigt læste 'Dagens IT-nyhed' allerede i fredags.

Med andre ord: Vælger man en overskrift, der hedder 'Dagens IT-nyhed', så forpligter det: Det skal være en nyhed, den skal være ny, de skal være daglig og den skal være IT-relateret.

Og så: "Vil du gerne se billeder af medarbejderne eller hvis du ønsker at kommer i kontakt med os, eller ville du bare læse vores individuelle profiler så klik på Læs Artiklen."

Øh, hvor?

Avatar billede maínframe.subnet Nybegynder
30. januar 2000 - 23:09 #2
Jepz. jeg ved der er en hel del "skønheds-fejl" på siden.. men det var mere selve layoutet jeg var interesseret i at få lidt respons på, men mange tak for dine rettelser, dem får jeg helt sikkert brug for.

mvh. mainframe.subnet
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2000 - 23:41 #3
Quick til accept ikke flere kommentare!<;o)=