Avatar billede ulrich_g Nybegynder
10. september 2001 - 15:21 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan kun gemme billeder som .bmp

Når jeg vil gemme billeder fra nettet kan jeg kun gemme som \"ikke navgivet.bmp\" selvom billedet er et andet format.
Avatar billede ulrich_g Nybegynder
10. september 2001 - 15:24 #1
Jeg har prøvet at geninstallere IE5.5 - det hjalp ikke.
Avatar billede zteven Nybegynder
10. september 2001 - 15:32 #2
Internet Explorer 6 kan ivhertfald også gemme billeder som gif - ellers må du bare bruge et andet program til at lave filen om fra bmp til gif/jpg

Håber det hjalp

Zteven
Avatar billede makse Nybegynder
10. september 2001 - 15:34 #3
Slet dine midlertidige internetfiler. Så kører det igen.
Avatar billede zhark Nybegynder
10. september 2001 - 15:35 #4
Er ret sikker på det hjælper at tømme cachen! Funktioner/internet indstillinger/slet filer... (de midlertidige) ca. midt på siden.
Når du er ved det så tøm også temp mappen og papirkurven
Avatar billede ulrich_g Nybegynder
10. september 2001 - 15:44 #5
Nu er det sådan at jeg sidder og henter cd covers. Og på den side jeg kan finde de covers jeg kan bruge downloader man ved at vælge \"gem destination som\" ved en thumbnail af coveret. Og så kan jeg kun gemme den lille thumbnail som .bmp og ikke jpg i høj opløsning. Det virkede som det skulle for et par dage siden, ved ikke hvad der er sket...
Avatar billede ulrich_g Nybegynder
10. september 2001 - 15:44 #6
ahh det prøver jeg lige
Avatar billede ulrich_g Nybegynder
10. september 2001 - 15:51 #7
Det virkede - tak for hjælpen.

zhark får point da han var først med SVAR.
Avatar billede makse Nybegynder
10. september 2001 - 15:53 #8
DOH, 15:34:49  :)
Men pyt. Det er alt for mange point, for et let spørgsmål.
Avatar billede zhark Nybegynder
10. september 2001 - 18:05 #9
makse>
er helt enig, både i points og... vi skrev samtidig og jeg tog en slurk kaffe! Hvad gør (jeg) vi?
Avatar billede makse Nybegynder
10. september 2001 - 19:14 #10
Zhark > Glem det. :) Ingen grund til at gøre mere ud af det.