Avatar billede motu Nybegynder
30. januar 2000 - 15:04 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

TEST

http://shells.wallin.dk/~motu/

Holder Designet?

eller skal det kasseres?

Avatar billede fcs Novice
30. januar 2000 - 15:16 #1
Cool design, lækre farver og god grafik. Dog virker grafikken i toppen noget fnidret (det billede hvor der står "Motus HomeStead" Det kunne du måske gøre lidt større og så skrive det med den gule farve du har brugt i designet. Dette vil gøre det nemmere at læse og pænere at kigge på! Testet i IE 5.0 1024* 768
Avatar billede runetotland Nybegynder
30. januar 2000 - 15:20 #2
det holder men sjekk ut grafikken på denne siden http://home.sol.no/~rune_t
Avatar billede motu Nybegynder
30. januar 2000 - 17:22 #3
gi lige karater...
Avatar billede fcs Novice
30. januar 2000 - 17:27 #4
OK, siden du tvinger mig ;-)

10 ud af 13, men den endelige karakter afhænger MEGET af hvordan du designer og indkoorporerer indholdet på siden. Sådan som din tekst er lige i øjeblikket, vil den endelige karater være mindre, men hvis du fortsætter med det fede design og får det gennemført på hele siden, kan karakteren måske gå op!
Avatar billede limemedia Nybegynder
30. januar 2000 - 17:28 #5
Design er ok, men tager lang tid at downloade, selv med Stofanet ! ;(

Derfor, får du et 7-tal... Alle kan lave tung fed grafik, pointen er at lave en hurtig side

- Stakkels 33.6 modem brugere... *AY CARAMBA*
Avatar billede Slettet bruger
30. januar 2000 - 17:46 #6
Design: Hyper smart. Det er et af de bedre jeg længe har set herinde. Fortsæt med det.
Navigation: Lidt sløv FrontPage, men den kan du måske optimere lidt. Den øvrige del af Siten har du ikke klar endnu, så den kan der ikke tages stilling til endnu.
Indhol: Tjener sit formål. Du laver den vel med henblik på ligestillede surfere og venner ik?
Karakter p.t. 10 på 13

Hov hvor er svar knappen! Ingen point ØV ØV ØV <:o(.
Avatar billede motu Nybegynder
30. januar 2000 - 18:00 #7
fcs, hvordan kunne/skulle texten ellers
være?..som et rullepanel?..eller noget
java?
Avatar billede fcs Novice
30. januar 2000 - 18:24 #8
Det eneste jeg mente var bare, at hvis dit indhold bare er almindelig tekst, kommer det ikke til at se ordentligt ud sammenlignet med det øvrige design. Jeg ved ikke hvordan det skal se ud, men det vigtigste er, at det passer sammen med det øvrige design med hensyn til farvevalg og grafik. Sådan som din tekst (f.eks. "Det her er min smarte starside med nyheder og andet :=)" står nu, så kommer det til at se kedeligt ud i forhold til resten af designet! Det var såmænd bare det jeg mente.
Avatar billede motu Nybegynder
30. januar 2000 - 19:29 #9
det med den loader langsomt, er bare
ærgeligt. fordi jeg er ved en hurtig
adsl forb.
Avatar billede roslev Nybegynder
30. januar 2000 - 20:52 #10
DVD står for Digital Versatile Disc! ;-)

Gør noget ved teksten på menuen! Den ringe tekst-kvalitet for det til at se ud som om du har lånt/stjålet grafikken andensteds fra...(har du?)

runetotland> IKKE imponerende!
Avatar billede motu Nybegynder
30. januar 2000 - 21:13 #11
Nej, jeg har selv lavet giffet. Men
jeg har tænkt på at lave det om. Men
det bliver først når jeg er færdig med
det andet.
Avatar billede motu Nybegynder
03. februar 2000 - 20:51 #12
Siden er opdateret lidt