Avatar billede tax Nybegynder
10. september 2001 - 11:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Port forwarding under W2KProfessional???

Er det muligt at bede W2K Professional forwarde et portnummer til en anden IP? Og hvordan gøres det praktisk.

Jeg sidder i den situation at jeg har en seriel PPP forbindelse imellem en WxWorks boks og en w2k professional maskine. Problemet er at jeg ikke altid sidder og koder på w2k maskinen, og derfor ikke kan få fat i WxWorks boksen igennem sockets. Derfor ville det være rart hvis jeg på w2k maskinen kunne forwarde den port jeg anvender, så jeg fra lokalnettet blot kunne oprette socketforbindelse imod w2k maskinens IP, og derved få fat i WxWorks boksen.

Med venlig hilsen

Jesper Taxbøl
Stud. Ing.
Avatar billede chthon Nybegynder
10. september 2001 - 14:06 #1
Brug et port-mapping program.

AnalogX har en del gode programmer, der deriblandt også har et mapping program.

http://www.analogx.com

Held og lykke med det - har selv haft massere af fornøjelse med det.
Avatar billede tax Nybegynder
10. september 2001 - 14:15 #2
Superb proggy.. Simpelt og lige til at gå til!

TAK
Avatar billede jgni Nybegynder
05. februar 2003 - 10:45 #3
Dejligt link :)