Avatar billede minirikke Nybegynder
10. september 2001 - 01:53 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

poolsystem

Jeg søger et poolsystem og ikke bare et af dem der ligger på de gratis steder. Det er naturligvis iorden, hvis det opfylder de krav.

Første gang brugeren besøger siden, så skal den komme med et pop op vindue med et spm.

De næste gange brugeren kommer skal der så IKKE komme noget vindue, men først igen, når der er kommet nyt spm.

Brugeren skal dog i vinduet kunne vælge om han ønsker at se resultatet hvergang han logger på siden eller om han kun skal stemme også først se vinduet, når der skal stemmes igen.

Der skal være en admin hvor der kan oprettes nye spm.

Der skal være mulighed for at linke til resultat, så folk kan se det færdige resultat selvom de ikke ønsker at havde pop op vindue.

Det er til en lille side så der er desværre kun point, men hvis du ikke mener at det kan laves for point. Så spar både din og min tid og undgå indlæg.
Avatar billede roenving Novice
10. september 2001 - 01:56 #1
Hverken kan eller vil svare,

men har du tænkt over, om det alene skal styres af din database eller har du tænkt på at bruge cookies

jes
Avatar billede minirikke Nybegynder
10. september 2001 - 01:58 #2
cookies
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
10. september 2001 - 07:37 #3
Damn....smid lidt flere points på ellers, så kan jeg kun lave det uden admin ;)
Avatar billede minirikke Nybegynder
10. september 2001 - 13:00 #4
250 mere, så er der admin + hjælp til at sætte det op?
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2001 - 16:58 #5
Lyder rimeligt!
Avatar billede minirikke Nybegynder
10. september 2001 - 17:10 #6
jiggypoof og philip er det noget en af jer gidder og lave? og hvornår kan det være færdigt?

Jeg vil gerne havde at det bliver opsat i min index fil, så det virker plus at jeg gerne vil havde en zippet ver. hvis jeg skulle få lavet noget en dag, så det ikke virker.
Avatar billede c Nybegynder
15. september 2001 - 16:44 #7
hvis der ikke er andre der kan/vil lave kan jeg da kigge lidt på det...

//c
Avatar billede minirikke Nybegynder
15. september 2001 - 18:38 #8
Hvis du kan løse det, så er der naturligvis stadigvæk 1000 point. Kan du lave det indenfor et par dage, så smider jeg gerne 100 mere.
Avatar billede c Nybegynder
17. september 2001 - 08:03 #9
jeg kan begynde meget snart!, du kan kontakte mig på: christianms@e-mail.dk

mvh.
Christian
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2001 - 15:54 #10
minirikke > Jeg har desværre ikke tid. Jeg har lige fået et stort job.
Avatar billede c Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:08 #11
Så har jeg sendt den nye til dig, i andre kan hente den på netcoders.dk under asp>>sourcecodes navnet er Super Poll! (v2)

Christian
Avatar billede minirikke Nybegynder
12. november 2001 - 13:45 #12
Jeg har kigget på det og fundet en fejl.

Når man har stemt så kommer resultatet frem, men den skriver overskriften og valgmulighederne som den skal pånær at der står det samme.

Er overskriften test er de 3 valgmuligheder også test.

Fremfor at det det var test i overskriften og ja,nej og ved ikke i valgmuligheder.

Og jeg syntes ikke det er fair at jeg betaler point for at få det og skal følge alle de regler du skriver i med at man ikke må dit og dat.

Så finder jeg et andet at bruge.
Avatar billede c Nybegynder
24. november 2001 - 21:30 #13
Hvilke regler syntes du der ikke r fair?? Når jeg har lavet d til dig, må du gerne bruge det...
Avatar billede minirikke Nybegynder
21. maj 2002 - 14:15 #14
lukker