Avatar billede jolly91 Nybegynder
09. september 2001 - 19:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Exchange og offline files

Jeg har en small business server som er blevet reinstalleret, og nu kan jeg ikke på klienterne sykronisere Offline filerne til outlook, idet profilen som følge af domæneændringen er blevet ændret. er der nogen som har en god ide til hvorledes man kan få lov til at synkronisere ost filen med min nye pst fil ?
Avatar billede dr.m Nybegynder
09. september 2001 - 20:01 #1
offline mail is not with .pest file but with .sot file.

add that on the client through control panel and the mail icon

Avatar billede jolly91 Nybegynder
09. september 2001 - 20:06 #2
jeg er ikke lige med på dit svar.

Kan du ikke lige forklare ?
Avatar billede dr.m Nybegynder
09. september 2001 - 20:11 #3
sorry, missunderstood.

Avatar billede jolly91 Nybegynder
09. september 2001 - 20:19 #4
Okey, but do you have any idear how to resolve my problem.

After serching at microsoft, the answer is that there is no way to recover the mail. But tha data is still intact in the fil, so there must be a way to recover the data.
Avatar billede dr.m Nybegynder
09. september 2001 - 20:21 #5
how about converting from the OST to a different format like .dbx and the again to pst?

I know just a shut in the dark...
Avatar billede jolly91 Nybegynder
09. september 2001 - 20:29 #6
i tried to convert the file to PST, but i still get the message that the file is incryptet, so i can not read the data.

Avatar billede dr.m Nybegynder
19. september 2001 - 00:50 #7