Avatar billede sansalvador Nybegynder
09. september 2001 - 19:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flash kommer ikke frem i Netscape ...

Hvad går der galt her ... det kommer ikke frem i Netscape ...:

<object classid=\"clsid:D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000\" id=\"ShockwaveFlash1\" width=\"632\" height=\"99\">
          <param name=\"_cx\" value=\"16722\">
          <param name=\"_cy\" value=\"2619\">
          <param name=\"Movie\" value=\"logo2.swf\">
          <param name=\"Src\" value=\"logo2.swf\">
          <param name=\"WMode\" value=\"Window\">
          <param name=\"Play\" value=\"-1\">
          <param name=\"Loop\" value=\"0\">
          <param name=\"Quality\" value=\"High\">
          <param name=\"SAlign\" value>
          <param name=\"Menu\" value=\"-1\">
          <param name=\"Base\" value=\"logo2.swf\">
          <param name=\"Scale\" value=\"NoBorder\">
          <param name=\"DeviceFont\" value=\"0\">
          <param name=\"EmbedMovie\" value=\"0\">
          <param name=\"BGColor\" value>
          <param name=\"SWRemote\" value>
          <param name=\"Stacking\" value=\"below\">
        </object>

Mvh Sam
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. september 2001 - 19:41 #1
Hvis du anvender Netscape, så skal du anvende et EMBED tag.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
09. september 2001 - 19:43 #2
Et eksempel:

<OBJECT classid=\"clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000\"
codebase=\"http://active.macromedia.com/flash2/cabs/swflash.cab#version=4,0,0,0\"
ID=demo WIDTH=300 HEIGHT=400>
<PARAM NAME=movie VALUE=\"demo.swf\"> <PARAM NAME=play VALUE=false> <PARAM NAME=loop VALUE=false> <PARAM NAME=quality VALUE=high> <PARAM NAME=bgcolor VALUE=#006633> <EMBED src=\"demo.swf\" play=false loop=false quality=high bgcolor=#006633  WIDTH=300 HEIGHT=400 TYPE=\"application/x-shockwave-flash\" PLUGINSPAGE=\"http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash\"></EMBED>
</OBJECT>

/per
Avatar billede phineas_phreak Nybegynder
11. september 2001 - 23:08 #3
NETSCAPE STINKER. Dårlige argumenter, og jeg er ligeglad. Dem og deres principper med at omstrukturer koden, regne længder ud fra andre steder end explorer. Det driver mig til vanvid AGHH. Hvorfor ik beslutte sig for en standard og så arbejde videre ud fra den ????????????.

ahhhhh så fik jeg raset lidt ud. Undskyld forstyrrelsen
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. september 2001 - 23:56 #4
phineas_phreak> Mickey soft har smadret alle standarder i denne verden, og ønsker kun at ødelægge Netscape og SUN microsystem. Jo flere systemer de kan sidde på, desto mere snævert synet bliver denne verden. Alle der er så dumme at anvende Mickey soft produkter, bliver slaver af denne destruktive handling og tankegang.
Du fik raset ud, fordi du ikke kender den sande sammenhæng, og lader dig forføre af Mickey soft\'s illusioner.

/per
Avatar billede david_dollas Nybegynder
12. september 2001 - 08:48 #5
Når man lige kigger sig omkring, så har MS jo snart overtaget, hvad der er at overtage. Og om vi kan lide det, eller ej, så er de jo nok kommet for at blive. Jeg siger IKKE (understreger IKKE) at jeg er vild med MS, men da de efterhånden har \"grebet\" om os alle, er der ikke andet af gøre end at spille med. Man kunne også, ligesom mig installere linux derhjemme, og så lærere sine børn det. Jeg har tvillinger på 3 år, og de kender da allerede hvad LS gør, så det er da en start. Deres mor er godt nok ikke vild med det, men , jaja...

Undskyld min kommentar, men...
Avatar billede sansalvador Nybegynder
19. september 2001 - 20:50 #6
well ... tak ... Ja .. man er nød til at følge med udviklingen .. det er bare lidt synd at udviklingen går så snævert som den går nu =(