Avatar billede dewet Nybegynder
09. september 2001 - 18:51 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

windows

hej
jeg har en pc som er fejl på og jeg har windows 95
så har jeg lånt windows 95 fra arbejdet den Installerer fint end til at man skal skrive en kode der høre med til jeg tror nok det er beviset på windows95 men jeg trykker koden ind korrekt men den siger der er en fejl hvad kan jeg gøre
Avatar billede milpoer Nybegynder
09. september 2001 - 18:52 #1
Ring til Microsoft Support og fortæl dem om problemet så kan de helt sikkert hjælpe..
Avatar billede milpoer Nybegynder
09. september 2001 - 18:53 #2
Avatar billede dr.m Nybegynder
09. september 2001 - 18:59 #3
clean installation instead of a reinstallation.
you are trying to install another version or language of win95 on top of the existing one and that is why it wouldn\'t accept your installation code even tough it\'s the correct one.

Avatar billede dewet Nybegynder
09. september 2001 - 19:58 #4
tak men har du nummeret??
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. september 2001 - 20:34 #5
Du skal købe en ny licens, og så kan du lige så godt opgradere til win98, hvis din pc kan køre den!
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. september 2001 - 20:35 #6
Det må være et gammeldags firma der stadig bruger win95.
Avatar billede blakoe Nybegynder
11. september 2001 - 08:50 #7
Jeg mener ikke du behøver at købe en ny licens. Du har ret til at bruge den licens fra dit arbejde, forudsat at det kun er dig som bruger computeren.
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. september 2001 - 21:33 #8
Tak for point ;o)

www.fotx.net/retaxes