Avatar billede atox Nybegynder
09. september 2001 - 18:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Skrifttypen Silkscreen

Jeg har engang læst at der var en som havde skrifttypen silkscreen, hvor han havde tilføjet æ,ø og å...

nogen som skulle have den liggende???

MVH
ATOX
Avatar billede slay Nybegynder
09. september 2001 - 18:08 #1
Du kan selv lave æ, ø og å ved brug af Arial..
Avatar billede slay Nybegynder
09. september 2001 - 18:08 #2
;)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
09. september 2001 - 18:09 #3
slay:> Men hvad faen har det med SilkScreen skrifttypen at gøre ?
Avatar billede atox Nybegynder
09. september 2001 - 18:10 #4
De er da to helt forskellige skrifttyper...
Avatar billede atox Nybegynder
09. september 2001 - 18:21 #5
Hvis der er en som har den... vil i så ikke maile den til mig???

atox@zerozone.dk
Avatar billede atox Nybegynder
09. september 2001 - 21:36 #6
Er der så ikke en som har en skrifttype som minder om silkscreen med æøå i?????
Avatar billede prodic Mester
09. september 2001 - 21:43 #7
Har ikke nogle pixelfonte med æ,ø,å i oprindeligt, men lavede engang SilkScreen med de bogstaver.
De 3 bogstaver blev lavet som enkelte billeder, og passer derfor kun til mit formål.

Men det er nemt at lave - så prøv det.
Avatar billede dream4 Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:13 #8
Jeg ved ikke om den person er mig, jeg har i hvert fald engang lavet den med æ, ø og å og brugt det på min hjemmeside http://dream4.dk
Men på siden i øjeblikket ses kun ø\'et, i sørensen. Skrifttypen har jeg ikke mere, men kan da godt lave den til dig, hvornår skal du bruge den fordi jeg har ikke lige tid i dag, men muligvis i morgen.