Avatar billede maínframe.subnet Nybegynder
29. januar 2000 - 18:01 Der er 3 kommentarer og
5 løsninger

Physique Development

Hey alle sammen !

Jeg er ved at designe hjemmeside, end til vidre har jeg kun fået lavet udkastet + farvekompositionen, alle funktionerne virker ikke - Siden skal ses i MS Explorer og med opløsningen 1024 - jeg ville bare høre hvad i synes om mit layout.. Tak..

http://www.physique.subnet.dk

mvh. mainframe.subnet
Avatar billede letmaelk Nybegynder
29. januar 2000 - 18:14 #1
Jeg kan faktisk godt lide din sides design. Farvevalgene er gode og den både billederne er fotograferet på er også ret god...Den skal nok blive god. Ps. den så også godt ud i opløsningen 800x600
Avatar billede runetotland Nybegynder
29. januar 2000 - 19:11 #2
Siden er god den litt triste farger men innholdet er bra.  bra design, sjekk mitt foresten home.sol.no/~rune_t
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2000 - 23:37 #3
Et pænt nobel design uden de store krumspring. Farverne står godt til hinanden. Fortsæt i blot, og lad os se når der kommer indhold og nogle små dekurationer. Jeg vil dog anbefale 800x 600. Der befinder de fleste surfer sig. Man har ikke altid browsenren på fuld skærm.
Avatar billede christian-s Nybegynder
06. februar 2000 - 10:50 #4
Kanon side.
Især farverne er valgt godt.
Den downloades hurtigt, og flot grafik.
Men hvad skal vinduet ude til højre bruges til??? (Lidt spild af plads)

Karakter 8 ud af 10
Avatar billede fico Nybegynder
06. februar 2000 - 12:14 #5
fed side....7@13
Avatar billede dar Nybegynder
09. februar 2000 - 22:24 #6
OK side - lidt, kun lidt, kedelig side - den er ligesom de andres...
nå men jeg synes ikke rigtig at man kan gøre mere ved den end at smide det grimme logo væk og så -  selvfølgelig - sørge for at den bliver tilgængelig i alle opløsninger - det SKAL sider af den slags kunne!  11@13
Avatar billede dar Nybegynder
09. februar 2000 - 22:25 #7
skråt op med nerdscape - der er man da selv ude om at man ikke kan se siden...;-)
Avatar billede dar Nybegynder
09. februar 2000 - 22:33 #8
http://megagames.com ....
feeeeeeeed side...
(link på runes side...)