Avatar billede jso Nybegynder
29. januar 2000 - 17:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PC'en vil ikke lukke ned.

Er der nogen der kan fortælle mig hvad der er galt med min pc. Jeg har installeret et nyt grafikkort og nu vil min pc ikke lukke ned. Jeg skal slukke den på knappen bag på.
Jeg kører Win 98 SE og det nye grafikkort er et 3dfx Velocity 100/200.
Den lukker skærmen.
Avatar billede hanno Nybegynder
29. januar 2000 - 21:32 #1
Installer Direct X igen og derefter IE 5,0

\\Hanno
Avatar billede stussy Nybegynder
30. januar 2000 - 00:22 #2
Du kunne også prøve at tage grafikkortet ud igen og sætte det i på ny. Jeg havde selv et lignende problem med at jeg ikke kunne få puteren til at slukke, og det hjalp efter jeg havde taget det ud og sat det i igen... :)
Avatar billede cryo Nybegynder
30. januar 2000 - 03:33 #3
Jeg har været ude for det samme problem med min fars maskine efter vi installerede et 3Dfx Voodoo2 kort i den. Der er desværre ikke meget andet at gøre end at formatere din harddisk og geninstallere Windows 98 Second Edition.
Avatar billede jso Nybegynder
30. januar 2000 - 13:38 #4
Jeg har prøvet at formatere og genindstallere det hele. Det virker stadig ikke. Jeg har også prøvet at tage grafikkortet ud og genindstallere det igen. Det virker heller ikke.
Hjæælp
Avatar billede jso Nybegynder
30. januar 2000 - 18:30 #5
Jubii, Jeg har fundet en opdatering til Win98 SE. Det er en opdatering som fixer nedlukningsproblemet.
http://windowsupdate.microsoft.com/