Avatar billede lordbb Nybegynder
09. september 2001 - 14:08 Der er 8 kommentarer

desegn af tato

jeg ved godt dette ikke har noget med alle andre spørgsmål her men i ved sq så meget her så jeg tengte om der ikke var en der kunne fortelle mig hvad man bruger til og lave en midlertidig tato jeg ved at man skal bruge henna men hvad skal det blandes med??
Avatar billede cool-wil Nybegynder
09. september 2001 - 14:16 #1
mm tror det er vand, du skal købe det der henna f.eks. ved en tatovør, så følger der nogle forskellige tatoos med du kan lege med, de ved hvordan man gør, der hvor du skal købe det..

men få lavet en rigtig tatoo i stedet, der er der noget ved:_)

har 3 nu:-) fik lavet en mere i går..

wil/
Avatar billede cool-wil Nybegynder
09. september 2001 - 14:21 #2
men hvis der er nogle der skal have tegnet en tatoo, må de da lige skrive til mig, wil@talkzone.dk
jeg har lavet ret mange irl

wil/
Avatar billede prodic Mester
09. september 2001 - 14:25 #3
200 point for et NON-IT spørgsmål...

Find dog en rigtig tatovør og spørg ham!
Avatar billede lordbb Nybegynder
09. september 2001 - 14:29 #4
jeg ved godt det skal blandes med vand men der er noget mere for det virker ikke med kun vand jeg har prøvet.

Avatar billede cool-wil Nybegynder
09. september 2001 - 14:44 #5
http://www.tattoostudio.dk/shoping/shop001.asp du kan købe det her, men en design skabalon + brugsanvisninger på hvordan man laver det osv..
86 12 89 23 ring til dem, de kan svare på alt hvad du har spg om..

wil/
Avatar billede kennith Nybegynder
09. september 2001 - 17:49 #6
Du skal koge henna det skal have en konsistens som \"tykt\" mudder man kan evt give det et skvat eddike for at så lidt mere knald på farven du skal lade det sidde på et par timer.

Kennith
Avatar billede omaly Nybegynder
10. september 2001 - 07:46 #7
Hvis du er dygtig til at tegne selv kan du købe en \"Tatoo-pen\" (Jeg kan ikke huske hvad den hedder måske \"henna-pen\")og så er det bare at gå i gang med at tegne, (den er delvis vandfast). Jeg mener man kan købe dem i Matas. ;o)
Avatar billede lordbb Nybegynder
14. september 2001 - 17:22 #8
hvorfor er det at de siger når man får det lavet på stranden at det kun skal tører i ca 20min??

er her nogle der ved hvad det er for noget papir de bruger til og få tegningen fra deres skabelon op på armen??