Avatar billede jokez Nybegynder
09. september 2001 - 13:53 Der er 12 kommentarer

Win ME er længe om at åbne outlook express 5.0

Når jeg vil åbne outlook express er det ca. 2 min om at åbne, herefter virker det korrekt.Det har virket korrekt, men efter en kort periode kommer denne fejl.
Jeg har prøvet geninstall af Win Me - men det hjælper kun en kort periode, som kommer fejlen igen.
Håber på hjælp ?
Avatar billede bobske Nybegynder
09. september 2001 - 23:55 #1
Prøv at slette temporary internet files
Avatar billede jokez Nybegynder
10. september 2001 - 22:07 #2
Tak for svaret - men hjalp desværre ikke
Avatar billede wizax Nybegynder
12. september 2001 - 15:24 #3
Har du mange mails så prøv at arkivere dem.

Hvordan går det når du åbner Internet Explorer?

Er ventetiden når du forsøger på at ringe op eller før/efter?

Avatar billede dagblad Nybegynder
12. september 2001 - 15:52 #4
Jeg har samme problem på min WINME - har også haft det på en anden PC med WIN98 - jeg har meget få mail -
Min ventetid er når jeg dobbeltklikker på ikonen på skrivebordet - så går der lang tid før \"startbilledet\" kommer

Ellers følger jeg med her.

/finn
Avatar billede jokez Nybegynder
12. september 2001 - 17:27 #5
Til Wizax
Jeg har ikke ret mange mail og Internet Explorer virker fint.
Når jeg forsøger at ringe op igennem Outlook Express beder programet om password igen - det har den ikke gjort før.
Avatar billede wizax Nybegynder
12. september 2001 - 20:25 #6
Jeg ved det vist ikke....

Har du defragmenteret din HD på det seneste?
Prøv at opgradere til Office 2000.
Prøv at køre en arkivering af dine Mails (selvom der ikke er ret mange).

Det er bare forslag, jeg skriver igen hvis jeg hører andet.....

Avatar billede wizax Nybegynder
12. september 2001 - 20:26 #7
Jeg mente selvfølgelig Outlook 2000
Avatar billede dagblad Nybegynder
13. september 2001 - 08:37 #8
Outlook 2000 vil køre fint nok.
Det med kodeord i express kan ændres med indstillingerne - kan ikke huske hvor henne. Muligvis i Protokollerne et sted.
Avatar billede jokez Nybegynder
15. september 2001 - 23:13 #9
Har defragmenteret HD, samt arkiveret mine mail - men det hjalp desværre ikke. Jeg har prøvet at \"opgrade\" til Outlook 97, da jeg ikke har 2000. Dette hjalp ikke.
Avatar billede wizax Nybegynder
20. september 2001 - 22:50 #10
Check lige dine News-grupper... En af mine kammerater havde samme problem indtil han fandt ud af at han havde ustyrligt meget liggende i news-grupper.
Avatar billede jokez Nybegynder
27. september 2001 - 19:48 #11
Undskyld jeg ikke har svaret noget før.
Jeg har ingen News-grupper liggende.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. juni 2003 - 14:42 #12
Lukketid !